BzWarm Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ser at netbutikkene har fått inn nye ladninger med Powercolor 9800pro 128 kort. Noen som veit om de har bedre vifter enn de forrige (som gikk etter bare noen dager)? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, de skal vist være bedre enn de forige.. Har så langt ikke hatt noen problemer med kortet enda. Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kortid bytta dei? lurer på om eg fikk eit nytt? uansett, visst vifta tar kvelden, sender eg den tilbake, og får ny, sikkert med den forbedra vifta dere snakker om. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ******, skulle akkuratt til å poste, jeg er skikkelig misfornøyd med mitt PowerColor 9800pro. Kan jo ikke klokke en drit. Er det den nye ? Fikk med Big Mutha Truckers og Tom Reidar. Får 5882 med en P4 2,8 @ 3,1 WTF ??? Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Håper inderlig at vifte er bedre for jeg får kortet mitt imorra og en ting er som er sikkert er at jeg skal holde øye med vifta, og hvis den ikke finker nå heller så er det rett inn til butikken med det igjen! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg får heller ikke klokket noe særlig med det nye kortet, kommer ikke lengre enn 410 på core. Mens på det forige kortet gikk det helt opp til 460 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå