jøran Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvilken mobil ville dere ha valgt av Siemens SX1 og Neonode N1 ? (Vet at de ikke har kommet ut, men hvilken [u]ser[/u] best ut ?) GO' JUL ! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvilken som ser best ut? Utseendemessig er det Neonode N1, men vile hatt en SX1 isteden... Ville ikke ha satset på et selskap som har brutt så mange "løfter" Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Siemens Sx1 kommer ut snart, mens Neonode N1 ble lansert for nesten to år siden og har blitt utsatt gang på gang. Så jeg ville ikke vente på at N1 skal komme ut når produsenten ikke klarer å få produktet ut på markedet! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Sx1 har jo blitt utsatt før også,,,, Noen som vet hvorti den er i butikken, dinside har jo testet den... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kanskje de har fått en av siemens? Du kan jo sende dinside.no en liten mail. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis Neonode N1 kommer i Januar........... Hvilken ville dere kjøpt da ? (SX1 eller N1) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hadde gått for en SX1 jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 SX1 jeg også. N1 er veldig fin og liten og lett og sånn. Skjønner nesten ikke hvordan de får det til i forhold til andre produsenter, men så er det jo det at de tydeligvis ikke har fått det til helt likevel Ville alikevel kjøpt SX1, bl.a. pga symbian. Dette gir den masse muligheter som ikke er tilstede med N1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå