Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Se nøye på denne animasjonen.. tell antall folk før og etter forandringen.. hvor i ****** kommer han ekstra fyren ifra? Kan bli sprø av mindre. Noen som har en forklaring?? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hehe, Denne setter hjernen på bløt! Vel, det har seg sånn den extra mannen kommer fordi man flytter dem, og da blir en person der fordi åssen bildet er tegnet! Vansklig å skrive forklaring, vet ikke helt åssen jeg skal forklare deg, men har skjønt den! (håper jeg da, hihi) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning eeeh, dette ble jeg bare mer forvirra av... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning eeeh, dette ble jeg bare mer forvirra av... hver gang personene flytter på seg, så etterlater de en bit fra seg. så blir personene stokket om, og dermed passer de med de bitene som ble etterlatt. se nøye på animasjonen, hele personen(e) blir ikke flyttet edit : get it now? Endret 12. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning eeeh, dette ble jeg bare mer forvirra av... hver gang personene flytter på seg, så etterlater de en bit fra seg. så blir personene stokket om, og dermed passer de med de bitene som ble etterlatt. se nøye på animasjonen, hele personen(e) blir ikke flyttet edit : get it now? ja, men hvor kommer den ekstra fyren ifra? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning eeeh, dette ble jeg bare mer forvirra av... hver gang personene flytter på seg, så etterlater de en bit fra seg. så blir personene stokket om, og dermed passer de med de bitene som ble etterlatt. se nøye på animasjonen, hele personen(e) blir ikke flyttet edit : get it now? ja, men hvor kommer den ekstra fyren ifra? det jeg fortalte deg er hele poenget! et jevla fordømt puslespill! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 det jeg fortalte deg er hele poenget! et jevla fordømt puslespill! det er en hel person som flytter seg... kanskje her litt av cluet er? hmm... nei dette er til å bli gal av... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det jeg fortalte deg er hele poenget! et jevla fordømt puslespill! det er en hel person som flytter seg... kanskje her litt av cluet er? hmm... nei dette er til å bli gal av... jeg er ikke forvirra, men som sagt det er flere som flytter på seg, og av de etterlater en bit igjen. *vips* litt stokking her og der, en ny mann Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 føtter=hår og omvendt er vel endel av forklaringen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 føtter=hår og omvendt er vel endel av forklaringen. absolutt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Den er fortsatt til å bli gal av... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Om noen vil ha en "løsning" , kan de bare sammenligne disse to bildene: Bilde 1 Bilde 2 Da ble det plutselig ikke så vanskelig lenger Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hjalp ikke meg en dritt.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Skjønner fortsatt ingenting eg.. Kanskje det har noke å gjere med at eg er litt trøtt men.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg tror jeg har svaret på hvorfor nå... men det blir ikke lett å forklare.. Han helt til venstre på bildet, mister håret når forflytningen forekommer, og det blir ikke erstattet med noe nytt hår. Dermed blir ikke alle på venstresiden flyttet fra til høyre. Men alle på høyresiden blir flyttet til venstre, noe som fører til at det ser ut som at det er en ekstra person. Dette er hva jeg tror, tror ikke forklaringen ble helt topp, og er ikke heeeeelt sikker på om det er riktig heller.. men jeg TROR Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) det har noe å gjøre med at de tar øverste del av håret fra han helt til venstre, det er alltid sånn med disse puslespilla edit: lol, you beat me zybix ok han mannen som er "ekstra"... når han står på høyre siden av bildet så står han på et par sko (alstså han har en under del i bildet) og når han står på venstre side av bildet så står han alene.. kombinert med håret til han helt venstre i bildet så dukker det da opp en ekstra mann Endret 13. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) hehe... fant ut jeg vet du en mann stå ned <--- når flytte se hodet "svart hår" lite borte? http://home.online.no/~arnulfo/rxtraman.gif Endret 13. desember 2003 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå