Gå til innhold

Extra mann

Nimzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, Denne setter hjernen på bløt!

Vel, det har seg sånn den extra mannen kommer fordi man flytter dem, og da blir en person der fordi åssen bildet er tegnet!

Vansklig å skrive forklaring, vet ikke helt åssen jeg skal forklare deg, men har skjønt den! (håper jeg da, hihi)

Lenke til kommentar
hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning

eeeh, dette ble jeg bare mer forvirra av... :dontgetit:

hver gang personene flytter på seg, så etterlater de en bit fra seg. så blir personene stokket om, og dermed passer de med de bitene som ble etterlatt.

se nøye på animasjonen, hele personen(e) blir ikke flyttet

edit : get it now? :shrug:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
hummm, når de folka flytter på seg så er det en liten bit av de igjen også stokka om, og alt passer. fungerer sånn etter min oppfatning

hver gang personene flytter på seg, så etterlater de en bit fra seg. så blir personene stokket om, og dermed passer de med de bitene som ble etterlatt.

ja, men hvor kommer den ekstra fyren ifra?

Lenke til kommentar

ja, men hvor kommer den ekstra fyren ifra?

det jeg fortalte deg er hele poenget! et jevla fordømt puslespill! :mad::)

Lenke til kommentar
det jeg fortalte deg er hele poenget! et jevla fordømt puslespill!  :mad:  :)

det er en hel person som flytter seg... kanskje her litt av cluet er? hmm... nei dette er til å bli gal av...

jeg er ikke forvirra, men som sagt det er flere som flytter på seg, og av de etterlater en bit igjen. *vips* litt stokking her og der, en ny mann

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har svaret på hvorfor nå... men det blir ikke lett å forklare..

Han helt til venstre på bildet, mister håret når forflytningen forekommer, og det blir ikke erstattet med noe nytt hår.

Dermed blir ikke alle på venstresiden flyttet fra til høyre. Men alle på høyresiden blir flyttet til venstre, noe som fører til at det ser ut som at det er en ekstra person.

Dette er hva jeg tror, tror ikke forklaringen ble helt topp, og er ikke heeeeelt sikker på om det er riktig heller.. men jeg TROR :)

Lenke til kommentar

det har noe å gjøre med at de tar øverste del av håret fra han helt til venstre, det er alltid sånn med disse puslespilla

edit: lol, you beat me zybix

ok han mannen som er "ekstra"... når han står på høyre siden av bildet så står han på et par sko (alstså han har en under del i bildet) og når han står på venstre side av bildet så står han alene.. kombinert med håret til han helt venstre i bildet så dukker det da opp en ekstra mann :p

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...