Gjest medlem-35580 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Hei, viste ikke helt hvor jeg skulle spørre om dette her, men si ifra viss det er feil plass.. Jeg har en Chieftec vifte, 80mm * 80mm og en knapp som følgte med kaldt katode settet mitt. Knappen er koblet til 3 ledninger, to som ser like ut, 3 pins tror jeg, er ikke sikker på hvor jeg ser pins, er det på kontakten? Også er der en ledning med litt mindre, med 2 små hull.. Ser ut som den minste skal til noe katode greier.. Men, såfall, er det noe mulighet for at jeg kan feste vifta til knappen, så jeg kan slå av og på vifta? På forhånd takk.. Endret 12. desember 2003 av medlem-35580 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 trenger du ikke den for å kunne slå av og på katoden/katodene ? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja det går, du fester bare den ene ledningen fra vifta på den ene pinnen og den andre ledningen på den andre pinnen, har vifta 3ledninger bruker du bare rød og sort.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 trenger du ikke den for å kunne slå av og på katoden/katodene ? Nei, jeg har sound control, så jeg har igjen denne knappen.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ja det går, du fester bare den ene ledningen fra vifta på den ene pinnen og den andre ledningen på den andre pinnen, har vifta 3ledninger bruker du bare rød og sort.. Nå når jeg ser på den, så er der 4 ledninger, 3 som går inn i den greia jeg kobler videre, en svart, rød og en gul.. Den siste er en liten en, noe katode greier.. Men, når jeg kobler på, så suser viftene, når jeg trykker på knappen stopper de ikke.. Mvh Emo Endret 12. desember 2003 av medlem-35580 Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 har vifta molex kontakt?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei, Molex? jeg er helt grønn på vifter, sorry, den har en kontakt som stikker 3 ledninger i, en svart, en rød og en gul. Det samme har ledningene på katode knappen. Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå