fo2re Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Så. Når man klør i ræva så er den første tingen man skal gjøre å putte munnskyll i rumpa.. Greit, jeg gir meg. Funker det, så good for you. Om ikke, meh.. Det viktigste er å huske på å ta en slurk av flasken FØR du stikker den opp bak, og ikke omvendt. Notat til meg selv. Ikke drikk Monster VR46 mens leser svar i forumet, ingen andre vasker her. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2018 Forfatter Del Skrevet 23. april 2018 Ok, oppdatering! Vademecumen funka ikke lenge. Var hos legen for halvannen uke side pga. store sår i ræva og pga. stor soppinfeksjon i munnen. Sårene kom pga. Kløing og forstyrrelser i hudens fuktighet pga vademecum, klødde til og med hull på mine 7 års gamle hemoroider jeg fikk etter magetrøbbel i syden. Soppen kom av munnvannet, og kona fikk også sopp, i munnen! Takk for tipset om Vademecum... Fikk soppdrepende salve med kortison i for å hjelpe på sår hud slik at det skulle leges raskere. Det hjalp heldigvis! Skulle hørt på de gode rådene og ikke brukt det i munnen etterpå, trodde sopp i ræva ikke trivdes i munnen og motsatt.. Anonymous poster hash: fffd8...eb3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Beklager. Å ha en separat til sopp, anså jeg som en selvfølge. Men generelt var det kanskje et dårlig råd med Vademecum. Jeg håper det blir helt bra igjen. Da fikk vi i hvert fall bekreftet at det var sopp. Edit: salven du har fått inneholder helt sikkert det samme som Daktar, som var den jeg også anbefalte. Endret 23. april 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Beklager. Å ha en separat til sopp, anså jeg som en selvfølge. Men generelt var det kanskje et dårlig råd med Vademecum. Jeg håper det blir helt bra igjen. Da fikk vi i hvert fall bekreftet at det var sopp. Edit: salven du har fått inneholder helt sikkert det samme som Daktar, som var den jeg også anbefalte. Fikk Daktacort. Anonymous poster hash: fffd8...eb3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå