Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klør rundt rompehullet

Anbefalte innlegg

Så. Når man klør i ræva så er den første tingen man skal gjøre å putte munnskyll i rumpa.. Greit, jeg gir meg. Funker det, så good for you. Om ikke, meh.. 

Det viktigste er å huske på å ta en slurk av flasken FØR du stikker den opp bak, og ikke omvendt.

Notat til meg selv.

Ikke drikk Monster VR46 mens leser svar i forumet, ingen andre vasker her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ok, oppdatering!

Vademecumen funka ikke lenge. Var hos legen for halvannen uke side pga. store sår i ræva og pga. stor soppinfeksjon i munnen. Sårene kom pga. Kløing og forstyrrelser i hudens fuktighet pga vademecum, klødde til og med hull på mine 7 års gamle hemoroider jeg fikk etter magetrøbbel i syden. Soppen kom av munnvannet, og kona fikk også sopp, i munnen! Takk for tipset om Vademecum...

Fikk soppdrepende salve med kortison i for å hjelpe på sår hud slik at det skulle leges raskere. Det hjalp heldigvis!

Skulle hørt på de gode rådene og ikke brukt det i munnen etterpå, trodde sopp i ræva ikke trivdes i munnen og motsatt..

Anonymous poster hash: fffd8...eb3

Lenke til kommentar

Beklager. Å ha en separat til sopp, anså jeg som en selvfølge. Men generelt var det kanskje et dårlig råd med Vademecum. Jeg håper det blir helt bra igjen.

Da fikk vi i hvert fall bekreftet at det var sopp.

Edit: salven du har fått inneholder helt sikkert det samme som Daktar, som var den jeg også anbefalte.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Beklager. Å ha en separat til sopp, anså jeg som en selvfølge. Men generelt var det kanskje et dårlig råd med Vademecum. Jeg håper det blir helt bra igjen.

Da fikk vi i hvert fall bekreftet at det var sopp.

Edit: salven du har fått inneholder helt sikkert det samme som Daktar, som var den jeg også anbefalte.

Fikk Daktacort.

Anonymous poster hash: fffd8...eb3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...