Gå til innhold

Hvordan markerer du kvinnedagen?

34 stemmer

1. 1. Er kvinner og menn likestilt i Norge?

• Ja
      21
    • Nei, kvinner er undertrykket
      2
    • Nei, menn er undertrykket
      11
  2. 2. Markerer du kvinnedagen?

• Ja, så klart! Går i tog og deltar på markeringer.
      2
    • Ja, hvis jeg husker det
      0
    • Kunne ikke brydd meg mindre
      32

Anbefalte innlegg

Både menn og kvinner kan være feminazis. 

Skjønner ikke hvorfor jeg er så overrasket. Hvorfor skulle de ikke inkludert handikappede? De virker jo sinnssykt keen på å få så mye sympati som mulig, drit i disse kvinnenes reele kamp, for den har absolutt ingenting med kjønnet mellom beinet ditt å gjøre... 

Edit: de ønsker å inkludere så mange som mulig under sin egen paraply. F. U. C. K. O. F. F.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke en eneste parole om de mange kvinner som faktisk er undertrykt? Det er vel fordi det er "rasistisk" å kritisere islamske land.

Det skal nevnes at linken på forrige side også inneholder en parole med støtter til kvinner i Iran, men det drukner nok litt i den komiske og navle(underlivs) beskuende tendensen blant parolene:

• Alle fitter er fine
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke en eneste parole om de mange kvinner som faktisk er undertrykt? Det er vel fordi det er "rasistisk" å kritisere islamske land.

Jo faktisk. Credit where credit is due. Flere steder har de paroler om å støtte kvinnene i Iran, og flere steder har de paroler mot kvinnelig kjønnslemlesting. Ifjor hadde de faktisk en mot mannlig kjønnslemlesting. 

Så på noen områder er det ikke heeeelt ute å kjøre, men problemet er at de fornuftige parolene drukner i tøv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ville du tro meg hvis jeg sa at kvinner i midtøsten har mer de skulle ha sagt en hva folk skulle tro? Matriarker kan være langt mer brutale en deres mannlige motstykker.

Lenke til kommentar

Det skal nevnes at linken på forrige side også inneholder en parole med støtter til kvinner i Iran, men det drukner nok litt i den komiske og navle(underlivs) beskuende tendensen blant parolene:

• Alle fitter er fine

Den overså jeg!  Legger den inn nå.  

Feministene fremstår som ekstremt opptatt av egne kjønnsorgan.  Selv med ordspill som 

• We are not OVARY-ACTING by demanding equality

Og dette med å kle seg ut som vaginaer, og ha på seg disse "pussy hat" greiene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...