Gå til innhold

Sony - dere hinsides gale, på pris!


Anbefalte innlegg

Kort fortalt:

Hadde et par Bose QC-35II som jeg brukte mye til å se på tv. Mangelen på støtte for APT-x og stor forsinkelse på lyd fra tv, via Bluetooth APT-x adapter, gjorde at jeg byttet til Sony WH-1000XM2. Forsinkelse er nå minimal og er levelig med.
Problemet nå er at komfort på Sony'en ikke er så god som på Bose. Pads klemmer PÅ ørene.

Jeg kom over noen tråder som viser hvordan en kan bytte til andre pads av annet merke. Innvendig i de originale pads er det en plas ring /klips som holder pad på plass. For å prøve ulike mods tenkte jeg å beholde de originale pads og klips intakt og sjekket derfor pris på 'replacement pads' for å brukte klips fra dem.
Sony support ba meg sjekke med EET Europarts for reservedeler.

 

Pris for ett sett, 2 stk pads, får jeg oppgitt til å koste hele kr. 2560 inkl. mva.!!!!

Muligens er min vrede rettet feil og skulle kanskje være rettet til begge, både Sony og EET. Her er det noen som tar seg hinsides grovt betalt.

 

 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har sjekket Ebay i mellomtiden. Det nærmeste er en japaner som kjøper på en lokal Sony-butikk og sender. $45 per stk. + frakt.

Men har også funnet en på Aliexpress. Står oppført til å passe til 1000XM2, ikke originale. 2 stk. for $10. 

Tror nok jeg prøver dem før noe annet. Kanskje er de noe videre og dypere som gjør at min øre-størrelse trives noe bedre med dem enn med de originale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...