Redaksjonen. Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Bitcoin: Anholdt for å ha stjålet 600 datamaskiner fra utvinningssenter Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Hvis maskinene brukes til bitcoin-graving, betyr ikke det at de vil ha tilgang til wallets eller passord? Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Hvis maskinene brukes til bitcoin-graving, betyr ikke det at de vil ha tilgang til wallets eller passord? Nei. Selv om du mister lommeboka med kontonummer så er ikke passord og innlogging for nettbanken din der? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Nei. Selv om du mister lommeboka med kontonummer så er ikke passord og innlogging for nettbanken din der? Nei vel. Jeg kjenner ikke programvaren som leter etter bitcoins, dersom gravingen ikke trenger tilgang til en wallet og transaksjonene heller ikke trenger det, så trenger det jo ikke ligge der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 600 maskiner... Det var jo litt volum, ikke noe en bare kobler opp på soverommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Hvis maskinene brukes til bitcoin-graving, betyr ikke det at de vil ha tilgang til wallets eller passord? Nei. Man kan sette en maskin til å mine og sette resultatet inn på en konto via det offentlige "koontonummeret"... 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Nei. Man kan sette en maskin til å mine og sette resultatet inn på en konto via det offentlige "koontonummeret"... Takk. Forsåvidt det samme herr Nym i innlegg #3 sa. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 De stjal uansett ikke maskinene for å hente ut bitcoins fra harddiskene, men å bruke dem til sin egen mining. Strøm er så billig på Island at hele bitcoin-greia har gått berserk der borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Nei. Man kan sette en maskin til å mine og sette resultatet inn på en konto via det offentlige "koontonummeret"... Takk. Forsåvidt det samme herr Nym i innlegg #3 sa. Han valgte å bruke en analogi, mens jeg gjorde det ikke, da hans analogi inneholdt mange forutsetninger knyttet til en lommebok, mens jeg fortalte direkte uten noen analogi, da det faktisk er enkelt besvart. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Hvis maskinene brukes til bitcoin-graving, betyr ikke det at de vil ha tilgang til wallets eller passord? Nei. Selv om du mister lommeboka med kontonummer så er ikke passord og innlogging for nettbanken din der? Jo? Sammen med de elektroniske bil og husnøkla, samt adressen og klokkesletta for når man er på arbeid... ? Lenke til kommentar
PolarD Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 En gang hadde vi også konkurransefortrinnet med å ha billig strøm. Lenke til kommentar
5IY69HYW Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 "Raskt generere mye mer verdi" er vel en overdrivelse. Det går nok fort 2-3 år før de har generert sin egen kostnad, hvis de i det hele tatt greier det. Helt avhengig av kursen og resten av verdens hash rate. Men, har man betalt 0,- for de (stjålet) så er det jo penger i lomma fra dag 1. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Hvordan det ikke ble oppdaget forundrer meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå