MrMamen Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Nok en taktisk perle fra skaperne av FTL: Faster Than Light.ANMELDELSE: Into the Breach Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Egner dette seg til å spille med touchskjerm? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Bedre sent enn aldri med en anmeldelse av dette. Soleklar 9er. Det at ingen av Gamers skribenter hadde dette på lista over spill de gledet seg til i år sier det meste. Tenk at vi har fått både dette og Subnautica allerede i år. Og i dag kommer Chuchel..... Bare å spenne seg fast. Eneste ankepunktet jeg har med dette spillet er at det er litt lett. Rundet det på normal på første forsøk, selv med mange tabber. Perfekt introduksjonsspill for folk som ikke har spilt så mange strategispill. Utrolig enkelt å lære. Brukergrensesnittet er fantastisk. Lenke til kommentar
MrMamen Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Rouge/rogue... Takk. Trodde jeg hadde lært meg dette nå, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
entername Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Allerede plukka opp ein kopi. Ben Punty, som og lagde musikken til FTL, er forøvrig tilbake. Du kan plukke opp det offisielle albumet til begge spela på Bandcamp. Eg vill absolutt anbefale det då denne musikken kanskje endå meir enn FTL faktisk står som sing eigen greie og er ekstremt behagelig og ha i bakgrunnen når man jobber, jogger etc. https://benprunty.bandcamp.com/ 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Egner dette seg til å spille med touchskjerm? Lurer på det samme. FTL er muligens den appen jeg har fått mest utbytte av på ipad Lenke til kommentar
entername Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Bedre sent enn aldri med en anmeldelse av dette. Soleklar 9er. Det at ingen av Gamers skribenter hadde dette på lista over spill de gledet seg til i år sier det meste. Tenk at vi har fått både dette og Subnautica allerede i år. Og i dag kommer Chuchel..... Bare å spenne seg fast. Eneste ankepunktet jeg har med dette spillet er at det er litt lett. Rundet det på normal på første forsøk, selv med mange tabber. Perfekt introduksjonsspill for folk som ikke har spilt så mange strategispill. Utrolig enkelt å lære. Brukergrensesnittet er fantastisk. Må sei at eg ikkje fløer det er negativt. Med FTL før Advanced Edition kom var easy ekstremt vanskelig. Mulig det er ein liten motreaksjon her, men so lenge det fins høgre vanskelighetsgrader betyr det jo strengt tatt ingenting. Kva tekst som står i vanskelighetsgraden graden er mindre viktig enn at det fins ein du liker og spele på Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Enig med anmelderen, en taktisk perle. Det er utrolig hvor lite grafikk faktisk betyr Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Det er en achievement i det spillet som går ut på å sikre to av fire øyer i løpet av 30 minutter. Da snakker vi lynsjakk! Veldig gøy, selv om jeg ble ganske så rasende de tre første forsøkene, da jeg akkurat ikke klarte det innen fristen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvilket squad føler folk er best? Sliter ihvertfall veldig med Blitzkrieg, syntes den ene pull tanksen som ikke gjør skade er for dårlig. Foreløpig har jeg gjort det best med Rift Walkers som man begynner med. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Gleder meg til å prøve dette, men jeg venter til det kommer til tablets. Husker jeg kjøpte FTL til pc kun for å kjøpe det igjen til ipad ei uke seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå