Nightbloom Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg har gjordt det store, å jeg er helt fortvilet. Jeg ble i helgen tatt for 2 g Marrihuana med brudd på Legemiddelloven. 31. Mottok da et forelegg på 2000,- Jeg har allerede et Evisa til Usa som er ennå gyldig men hvordan vil dette påvirke min neste reise? Jeg skal til Mexico nå til helgen å planen videre er Bev Lenke til kommentar
Nightbloom Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Planen er også Beverly Hills ettersom kjæresten er en kjent kilde.. Vil jeg komme inn nå eller må jeg søke om Visum til Usa? Selv om jeg har ESTA som er gyldigt. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Kan jo lenke til denne på freak: https://freak.no/forum/showthread.php?t=279421 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) If you obtain a new passport or change your name, gender or country of citizenship, you will be required to apply for a new travel authorization. This is also required if one of your answers to any of the VWP eligibility questions changes. The associated fee of $14 will be charged for each new application. Så, ja, du må søke om visum. Endret 7. mars 2018 av d'espresso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå