AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Spm til jenter: hvordan klarer dere å suge mannen deres? Jeg blir sliten og choker som faen. Anonymous poster hash: 6a315...058 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Stilling som pleier å være enklest er om du sitter 69 over ham, gjerne på skrå. Ellers gjør øvelse mester. Brekningsrefleksen er av samme slaget som alle linsebrukere må venne seg til - dvs du må lære å slappe av. Kjæresten min var ganske uerfaren når vi møttes og slet med det samme så vi øvde mye. Nå er det ingen problem å "halsknulle" henne. Men det tar tid. (Og tårer; ) ) Glidemiddel er smart. Om du blir sliten så kan du variere. Fokuser på ballene hans og mellomkjøttet så blir han fornøyd. Føler du deg vågal og han er renslig så er rimming noe som kan korte ned økten (enten han vil eller ikke). Dere jenter liker jo ikke når vi bare peiser på med tunga i samme stil og tempo i ett kjør. Dere liker variasjon i bevegelser, tempo og teknikk. Det samme gjør vi. Munnen er ikke en vagina Endret 6. mars 2018 av Invader Zim 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Stilling som pleier å være enklest er om du sitter 69 over ham, gjerne på skrå. Ellers gjør øvelse mester. Brekningsrefleksen er av samme slaget som alle linsebrukere må venne seg til - dvs du må lære å slappe av. Kjæresten min var ganske uerfaren når vi møttes og slet med det samme så vi øvde mye. Nå er det ingen problem å "halsknulle" henne. Men det tar tid. (Og tårer; ) ) Glidemiddel er smart. Om du blir sliten så kan du variere. Fokuser på ballene hans og mellomkjøttet så blir han fornøyd. Føler du deg vågal og han er renslig så er rimming noe som kan korte ned økten (enten han vil eller ikke). "Nå er det ingen problem å "halsknulle" henne." Tror hun lurte på hvordan andre damer håndterer dette, ikke hvordan du bruker glidemiddel og tårer. Anonymous poster hash: 6bd91...829 6 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Nå er ikke jeg jente, så kan ikke svare på hvordan "gjøre det", men tips er få han til å ligge på sengen, evt at bena er utenfor slik at han kan ligge å sprike og du kan sitte på gulvet mellom bena hans. Uansett gjør det på din måte og i ditt tempo, bruk mye spytt. Som også Invader Zim skriver, vi menn liker variasjon og fokus på mer enn bare "deepthroating". Slikk og sug på ballene, slipp oppover stanga, slikk på undersiden av penishodet etter å ha trukket forhud tilbake(om han har) etc. Men viktigst av alt er gjør ting på din måte og tempo basert på hva som fungerer for deg og du ser at han liker. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 ; ) ) Glidemiddel er smart. Oe). "Nå er det ingen problem å "halsknulle" henne." Tror hun lurte på hvordan andre damer håndterer dette, ikke hvordan du bruker glidemiddel og tårer. Anonymous poster hash: 6bd91...829 Dette var en erfaring basert på virkeligheten med en ekte kvinne. Hvis du syntes det ble for vanskelig å se sammenhengen så anse det som dama mi som skrev. Hun hadde skrevet det samme. Om du følte deg fornærmet over at halsknulling ble nevnt så vær trygg på at dette var noe hun selv gikk inn for med fyr og flamme og syntes det var stas å mestre. Du hadde muligens følt deg mer komfortabel om denne posten sto ubesvart i et par dager inntil en av jentene svarte men jeg hadde gode råd som direkte angikk hva TS spurte om så jeg så ingen grunn til å la være å hjelpe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Som nevnt over.. Øvelse gjør mester ^^ Det letteste er vell å suge tuppen hvis du "choker" og runke samtidig. Dama her i huset ( når hun gjorde det vell å merke ) var aldri flink, men hun kom til mål tilslutt hun likte det ikke heller spesielt mye. Så var nok en kombinasjon Men slik hun løste det var å suge til hun kjente at nå kan hun bli sliten. Gå over til lett runking og slikke ballene. Deretter bytte litt på med å runke og suge, om det kun var 2-3 litt "dypere" sug hun tok for så å gå over til runk i 10 sekunder. Slik gjorde hun det frem til hun klarte å suge helt til jeg kom. Tok vell en 2 mnd tid med en blowjob hver dag ca ca 10 min om gangen. Som sagt var hun ingen fan av det! Men ingen av oss tålte prevensjonsmidler og beste måten vi kom på var å tømme meg mest mulig og da var det dette som måtte til. Når hun først mestret dette og jeg ble litt himmelhøy idet hun holdt på så fikk hun en skikkelig selvtillitsboost + mestringsfølelse hun ikke hadde sett for seg også. Anonymous poster hash: 3cdce...55e 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg har faktisk ikke sugd en som ikke liker at jeg choker litt(så lenge han er trygg på at jeg faktisk ikke spyr). Før var jeg kjemperedd for at jeg skulle spy, og det ødela ganske mye. Nå har jeg innsett at det skal mye til, og klarer på den måten å slappe bedre av. Lag sånne gjespebevegelser, så går det ganske lett. Når det kommer til at du blir sliten teor jeg egentlig det bare er øving så må til. Varier litt mellom runking og suging, så kan dere eventuelt avslutte med sex om det blir for slitsomt. Det jeg liker er at jeg enten ligger på rygg, sitter på gulvet eller ligger med hodet ut fra sengekanten(og han står) mens han kjører på. Da trenger jeg egentlig ikke å gjøre så mye mer enn å sørge for at jeg ikke spyr og passe på tennene. De fleste jeg har vært borti kommer ganske fort av dette. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 . Det jeg liker er at jeg enten ligger på rygg, sitter på gulvet eller ligger med hodet ut fra sengekanten(og han står) mens han kjører på. Da trenger jeg egentlig ikke å gjøre så mye mer enn å sørge for at jeg ikke spyr og passe på tennene. De fleste jeg har vært borti kommer ganske fort av dette. Med hodet ut fra sengekanten mens damen ligger på ryggen og man fingrer samtidig, enten det er damen eller mannen ( letteste er damen her ) Slik at det kommer litt godlyder mens man dytter den litt ekstra inn så skal jeg love deg at 99% av menn kommer. ( sett at det ikke er noe psykologisk eller fysisk feil med personene ) Anonymous poster hash: 3cdce...55e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 . Det jeg liker er at jeg enten ligger på rygg, sitter på gulvet eller ligger med hodet ut fra sengekanten(og han står) mens han kjører på. Da trenger jeg egentlig ikke å gjøre så mye mer enn å sørge for at jeg ikke spyr og passe på tennene. De fleste jeg har vært borti kommer ganske fort av dette. Med hodet ut fra sengekanten mens damen ligger på ryggen og man fingrer samtidig, enten det er damen eller mannen ( letteste er damen her ) Slik at det kommer litt godlyder mens man dytter den litt ekstra inn så skal jeg love deg at 99% av menn kommer. ( sett at det ikke er noe psykologisk eller fysisk feil med personene ) Anonymous poster hash: 3cdce...55e Skal ta med meg tipset videre Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Øv på en banan. Lær deg å like det. Jeg har alltid tent på å suge kuk, men brakk meg da jeg fikk spruten i munnen. Jeg elsker å suge mannen min nå, og har faktisk ikke noe imot å få det i munnen, men foretrekker å få den inni meg. 69 er favoritten. Han er så flink til å slikke og fingre at den kombinasjonen er uslåelig. Deilig å kjenne at den vokser inni munnen min og bare blir hardere og hardere. Kanskje du kan ta i bruk lærebøker om oralsex og se litt film. Lykke til <3 Endret 23. mars 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
Captain GITE Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Hahah! Dere voksne prater så dypt om dette! Også er dette ubehagelig å snakke med unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg