PsychoPat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 men kan du anbefale utifra erfaring noen andre lian li(som kanskje koster en tredjedel av det kabinettet der) skal jeg gjerne høre Nope... Desverre! Jeg var engang ung, dum og uerfaren. Så jeg slo til og kjøpte meg et skyhawk. Trodde vel jeg gjorde et kjempekupp! Men etter 3 måneder, ca rett etter at jeg begynte å vanke her på forumet, innså jeg min feil. Hater meg selv for det. Men jeg skal nok få meg Lian Li en dag, og da kan jeg gi deg min gode anbefaling, av erfaring Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 men kan du anbefale utifra erfaring noen andre lian li(som kanskje koster en tredjedel av det kabinettet der) skal jeg gjerne høre Nope... Desverre! Jeg var engang ung, dum og uerfaren. Så jeg slo til og kjøpte meg et skyhawk. Trodde vel jeg gjorde et kjempekupp! Men etter 3 måneder, ca rett etter at jeg begynte å vanke her på forumet, innså jeg min feil. Hater meg selv for det. Men jeg skal nok få meg Lian Li en dag, og da kan jeg gi deg min gode anbefaling, av erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå