Stig-Arne Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Insane - Uhyre genialt spill, vanvittig morsomt NFS 2 SE - God gammel årgang. Første bilspillet jeg spillte NFS HP 1 - Gøy å kjøre fort, spennende baner NFS HP 2 - Gøy å kjøre fort. NFS Underground - Style egne biler, genialt NFS Porche 2000 - Mekke på biler, vanvittig genialt CMR 2 - Artig å kjøre ute i skog og mark CMR 3 - ------------------- / / ------------ 4x4 Evo 2 - Klatre opp bakker og berg Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Skjønner ikke de som synes at NFS: Porsche er så fantastisk. Det var veldig bra når det kom ut (for over 3 år siden), men etter å ha prøvd det nå i det siste så fikk nostalgien seg en kraftig knekk. Det er jo ikke dårlig, men i forhold til dagens standard holder det jo ikke mål , selv om det er rikt på innholdssiden. Jepp. Det er rikt på innholdssiden. Det er da det som er viktig! Er det den grafiske standarden du tenker på, så gir jeg fullstendig beng i det så lenge spillet er såpass bra. Det er det som er problemet med dagens spillutviklere, og SPESIELT EA, at de tenker kun på det grafiske, og setter det foran gameplay.... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ja..var ikke så grafisk bra deres siste spill syns jeg da men. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 sport car gt(noen som husker denne) Hvis du hadde lest resten av tråden (og mitt innlegg) ville du se at det er noen som husker spillet. Utrolig undervurdert spill. jo,beklager så din post men(var litt usikker her) enig med deg...sport car gt var et bra spill(bra vi er enige om noe) Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kun 2 bilspill jeg virkelig har digga. Colin McRae 1 MS rallisport challenge Meget bra følelse i disse spillene, selv om det er kanskje litt for arkadisk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skjønner ikke de som synes at NFS: Porsche er så fantastisk. Det var veldig bra når det kom ut (for over 3 år siden), men etter å ha prøvd det nå i det siste så fikk nostalgien seg en kraftig knekk. Det er jo ikke dårlig, men i forhold til dagens standard holder det jo ikke mål , selv om det er rikt på innholdssiden. Jepp. Det er rikt på innholdssiden. Det er da det som er viktig! Er det den grafiske standarden du tenker på, så gir jeg fullstendig beng i det så lenge spillet er såpass bra. Det er det som er problemet med dagens spillutviklere, og SPESIELT EA, at de tenker kun på det grafiske, og setter det foran gameplay.... Tenkte ikke på grafikksiden, men alt annet. Spillet føles virkelig som om det er 4 år gammel og det er mange spill som holder seg mye bedre med årene for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 prøvde live for speed i dag men det er jo umulig å styre jo. Får sleng på bilen med en gang... Ble litt bedre etterhvert men. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Street Rod er vel det bilspillet jeg har brukt mest tid på. Satt og spilte det masse på begynnelsen av 90-tallet på en 386sx 16Mhz Lenke til kommentar
nextri Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 noen som vet hvor jeg kan få tak i Screamer 2? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Liker f199-02 veldig godt. Likte også F12002 med mods(uten også selvsagt). Lurte på hvor jeg får kjøpt Trackmania. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Det bilspillet jeg husker best oppigjennom tidene er nok: Stunts Ellers synes jeg at NFSU er virkelig bra, og det samme med Trackmania. Endret 14. desember 2003 av Keejay Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Det bilspillet jeg husker best oppigjennom tidene er nok: Stunts Ellers synes jeg at NFSU er virkelig bra, og det samme med Trackmania. stunts? 4d sports driving? Endret 14. desember 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mm. Samme spill. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Liker f199-02 veldig godt. Likte også F12002 med mods(uten også selvsagt). Lurte på hvor jeg får kjøpt Trackmania. http://www.digitaljesters.com/shop.php Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mine favoritter: Colin Mcrae 2 og 3 F1 (EA) NFSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå