AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Du aldri har hatt eller kunne ha hatt sex med? Anonymous poster hash: ff957...982 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Nei. Anonymous poster hash: dca33...14b Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Har mange kvinnelige venner som jeg aldri har hatt sex med og heller ikke går rundt å tenker at jeg ønsker å ha sex med. Men jeg KUNNE selvsagt ha hatt sex med dem, selv om det ikke er noe jeg tenker på. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hehe. Det er ingen kvinner blant de få personene jeg vil betegne som gode venner. Men hvis vi betrakter en litt større vennekrets, er det kvinner jeg finner attraktive, kvinner jeg kunne hatt sex med uten at jeg går rundt og ønsker det og kvinner jeg ville takket nei til hvis jeg hadde fått tilbudet. Men det er før vi tar andre forhold med i betraktning, som gjør at jeg hypotetisk kanskje hadde avstått selv om jeg hadde hatt lyst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Nei. Har ikke, og har aldri hatt "venninner" som jeg ikke har ligget med på ett eller flere tidspunkt. De fleste forsvinner med tiden fordi de ønsker mer, men noen få er igjen. Anonymous poster hash: 109c2...07c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har ikke egentlig nære venner. Mine nærmeste venner er barndomskompisene mine, men jeg har ikke jevnlig kontakt med dem. Jeg har flust med bekjente av begge kjønn da. Anonymous poster hash: 06ce4...42c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Nope, Enten har jeg hatt lyst på de, eller de har hatt lyst på meg. Forøvrig har jeg hatt sex med veldig mange av de. Både de som har kjærester og ikke, Av egen erfaring funker ikke et direkte "venne" forhold. Uten at en part håper eller vil noe mer. Har tilogmed møtt damer jeg har spilt spill med over nettet liksom. Som jeg egentlig har sett for meg som "venner" fordi vi snakket sammen 4 timer, 4 dager i uken over nett og pratet sammen. Man får sjelden møtt en jente man kan være 100% seg selv med og si det man føler. Så er vell kanskje derfor mange ikke har det. Anonymous poster hash: ddc64...b18 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Så hvis ei vil ha sex med deg, men du vil ikke. Blir vennskapet det samme etterpå? Anonymous poster hash: ff957...982 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Så hvis ei vil ha sex med deg, men du vil ikke. Blir vennskapet det samme etterpå? Anonymous poster hash: ff957...982 Ikke for min egen del. Så hvis ikke vedkommende syns det er kleint å treffe meg etter det, så ser ikke jeg noen grunn til at det skal forandre seg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Så hvis ei vil ha sex med deg, men du vil ikke. Blir vennskapet det samme etterpå? Anonymous poster hash: ff957...982 Ikke for min egen del. Så hvis ikke vedkommende syns det er kleint å treffe meg etter det, så ser ikke jeg noen grunn til at det skal forandre seg. Er du aseksuell? Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Så hvis ei vil ha sex med deg, men du vil ikke. Blir vennskapet det samme etterpå? Anonymous poster hash: ff957...982 Ikke for min egen del. Så hvis ikke vedkommende syns det er kleint å treffe meg etter det, så ser ikke jeg noen grunn til at det skal forandre seg. Er du aseksuell?På ingen måte overhodet. Andre venniner har jeg hatt sex med og jeg var inntil nylig i et lengre forhold der vi hadde sex minst 2 ganger i uka. Poenget mitt er bare at selv om man kjenner, er glad i og til og med finner en av det motsatte kjønn attraktiv, så betyr ikke det at man er sexuelt tiltrukket av vedkommende. Svarte for øvrig på feil måte. I mitt hode lød spørsmålet "Ville vennskapet forandret seg?" Mente da at det ikke ville forandret seg for min del, med mindre vedkommende hadde syns det ble kleint. Endret 7. mars 2018 av Sithric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå