Nemisen Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hei! Skal om ca. 2 uker gjennomføre en fysisk test i forbindelse med jobb, jeg må altså bestå kravene. Alle punktene er jeg sikker på at jeg klarer, bortsett fra ett: situps. Jeg skal være i stand til å gjennomføre 15 situps, med føtter på en benk i ca. 90 graders vinkel. Jeg klarer 15 situps, men bare hvis noen holder igjen føttene mine, hvis ikke flyr de mot meg. Hvis noen holder igjen føttene mine - blir det betraktet som juks? Jeg har prøvd og prøvd uten noe form for forbedring, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. alt jeg vil er å bestå denne testen! Har noen noe tips som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ingen kjører situps i 2018. Tulletest! Forklar dem "problemet" og spør om du kan få en annen øvelse som viser til at du er fysisk sterk nok i respektive område til at du likevel kan bestå kravet 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Helt enig med Countryman her. I 2007 var situps en av de store øvelsene for fysiske tester i forsvaret. Jeg vet ikke om den er det ennå, men jeg fikk den øvelsen hevet ut av kompaniet jeg jobbet i ved å vise til de negative effektene av situps. Long story short; det er en utdatert og latterlig dårlig øvelse. Spesielt som måleenhet for fysisk skikkethet. Endret 10. mars 2018 av Aleks855 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå