Gå til innhold

Telenor har lansert to nye abonnement og en sikkerhetstjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser frem til at operatørene innser at de ikke kan pakke inn den samme pakka i nytt glanspapir en gang til.

Ja takk til kvotefri abonnementer, eller i det minste ha 10 GB i de minste abonnementspakkene. 1 GB har vi hatt som minste pakke i 5 år nå.

kjenner flere som bare bruker 500mb eller 1gb i måneden, lite vits med 10gb og mest sannsylig dyrere priser

Lenke til kommentar

Jeg ser frem til at operatørene innser at de ikke kan pakke inn den samme pakka i nytt glanspapir en gang til.

Ja takk til kvotefri abonnementer, eller i det minste ha 10 GB i de minste abonnementspakkene. 1 GB har vi hatt som minste pakke i 5 år nå.

kjenner flere som bare bruker 500mb eller 1gb i måneden, lite vits med 10gb og mest sannsylig dyrere priser

Per dags dato bruker de kun den mengden på mobildata, men hvor mye bruker de samme folkene via wifi med telefonene sine i dag? Og ville de brukt telefonen mer om de hadde fått 10 GB til 99,-/mnd?

Lenke til kommentar

Legg til hva Telenor tar for Bank ID på mobil, før dere begynner å regne. Med mindre du har bruk for Telenors dekning er det sjelden grunn til å velge dem.

Selv med Telenors dekning får du det rimeligere. F.eks Komplett.

Jeg bestilte Telipol 500 mb data og alt det andre fri tale osv og gratis bank id osv for 99 kr er dritt lei av å betale overpris hos Telenor nå etter 10 år hos dem!!! Data bruker jeg omtrent ikke så det spiller ingen rolle for meg!

Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker ved Fleksi, som jo nok er helt bevisst fra Telenor sin side, er jo de som hadde de større abonnementene tidligere alá Frihet 40, 60 ikke lengre kan spare opp mer data i rollover enn maks 10 Gb med Fleksi mens de med Frihet 40 og 60 kunne spare slik at de fikk opptil 80 eller 120 GB tilgjengelig med rollover.

Når du ikke bli oppgradert til neste trinn i Fleksi før du har mindre enn 30 mb igjen av pakken din og hvert trinn er enten 5 eller 10 GB, så blir det jo aldri mulighet å spare mer enn 10 GB til neste måned. 

Så betal 799 kroner i månedsavgift om du bruker mer enn 50 GB en måned og neste måned har du likevel ikke mer enn maks 20 GB tilgjengelig fremfor opptil 120 GB om du hadde hatt Frihet 60 isteden. 

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...