Gå til innhold

Telenor har lansert to nye abonnement og en sikkerhetstjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser frem til at operatørene innser at de ikke kan pakke inn den samme pakka i nytt glanspapir en gang til.

Ja takk til kvotefri abonnementer, eller i det minste ha 10 GB i de minste abonnementspakkene. 1 GB har vi hatt som minste pakke i 5 år nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
"Noen måneder bruker du mer data enn andre. Med nyheten Fleksi tilpasses datamengden din bruk, slik at du ikke trenger å tenke på hvor mye data du bruker."

Det var vel derfor vi fikk Rollover? Høres mer ut som at melkekuen ble mindre etter Rollover, så nå må Fleksi til.

Endret av kim_InnleggNO
Lenke til kommentar

Hva med å lansere abonnementet "konkurransedyktig", eller "trofast familie" for de som har alt til Telenor og lett kunne spart masse ved å bytte til noen andre. Akkurat nå seiler de på latskap og enkelheten ved alt på en faktura for min del. Men nå er jeg lei av å betale overpris, blir å bytte nå snart.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fra en forbrukerside ville vel det beste være å la datamengden være ubegrenset, men heller legge kostnaden på ønsket hastighet.. last ned så mye du vil, men skal det gå fort må du betale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Legg til hva Telenor tar for Bank ID på mobil, før dere begynner å regne. Med mindre du har bruk for Telenors dekning er det sjelden grunn til å velge dem.

Lenke til kommentar

Legg til hva Telenor tar for Bank ID på mobil, før dere begynner å regne. Med mindre du har bruk for Telenors dekning er det sjelden grunn til å velge dem.

Selv med Telenors dekning får du det rimeligere. F.eks Komplett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor er genialt om man liker å få alt på én enkel faktura. Adsl, fibernett, tv, fasttelefoni, bredbåndstelefoni, mobiltelefoni, sikkerhetsløsninger, epost osv. Selv tjenester i itunes hos apple lar deg velge fakturering via mobilregningen fremfor å velge visa. Telenor lar deg også bruke mange andre tjenester du kan mikrofaktureres for, men fortsatt få alt på samme faktura!

Om du som kunde heller vil ha akkurat samme løsninger, bare billigere eller gratis alternativer, kan du gå for konkurrentene.

Lenke til kommentar

Hva med å lansere abonnementet "konkurransedyktig", eller "trofast familie" for de som har alt til Telenor og lett kunne spart masse ved å bytte til noen andre. Akkurat nå seiler de på latskap og enkelheten ved alt på en faktura for min del. Men nå er jeg lei av å betale overpris, blir å bytte nå snart.

Det tar 1-2 min å skifte abonnement via internet, SIM kommer i posten. Fakturaer kan jo settes opp til å bli betalt automatisk.

Lenke til kommentar

Ser ikke argumentet med alt på en faktura. Kan ha avtalegiro på så mange avtaler du vil, i tillegg til å sette opp maxbeløp per avtale slik at man har 100% kontroll. Med andre ord en bedre og mer oversiktlig løsning 

Fri skylagring og id-sikkerhet er gimmick.

Endret av kim_InnleggNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor er genialt om man liker å få alt på én enkel faktura. Adsl, fibernett, tv, fasttelefoni, bredbåndstelefoni, mobiltelefoni, sikkerhetsløsninger, epost osv. Selv tjenester i itunes hos apple lar deg velge fakturering via mobilregningen fremfor å velge visa. Telenor lar deg også bruke mange andre tjenester du kan mikrofaktureres for, men fortsatt få alt på samme faktura!

Om du som kunde heller vil ha akkurat samme løsninger, bare billigere eller gratis alternativer, kan du gå for konkurrentene.

Foretrekker å ha så få ting som mulig på en faktura fra Telenor og dets underselskaper. Pga. at jeg har CD i veggen og et ekstra ekstra kort for TV nummer 2, så er det meste dekket i husleien, noe jeg ikke kommer unna. Ekstrakostnaden for apparat nummer 2 er levelig.

Brebåndshastigheten er god nok i grunnpakken etter sist justering, så da kuttet jeg ut ekstra hastighet.

Selv om startprisen var litt høy, så ble jeg faktisk litt imponert over den prisingen. Å få en 50-lapp ekstra på regningen om man går over den ene måneden fremfor ågerprisene de hadde før, samt at det du ikke bruker av den 5 eller 10 GB ekstrapakken går over til data rollover, gjør at det er null stress om man skulle forbruke litt ekstra på en ferietur. Neste periode med ekstraforbruk er jo dermed forhåndsbetalt.

Med trillingsim, om det kan fås på disse, så har jeg nok data til å kunne bruke kortet både i pad og laptop med innebygget eller eksternt 4G modem, også på en hyttetur. Og et "maraton" med streaming er dermed ikke farefult lengre, med mindre de har noen unntak som ikke er kommet frem, som absolutt trenger å informeres om. Med Norges regler om nettnøytralitet, ser ikke det ut til å være aktuelt.

Men siden jeg ikke liker Telenor, så avventer jeg hva konkurrentene gjør. Har vært på vippen til å gå over til Ice, spesielt etter at man nå får 5 GB for samme som jeg nå betaler for 3 GB (Har foreløpig holdt veldig godt). Men nå ble det grunn til å vente litt til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...