AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvis jeg er frisk, som alle mener, så bør jeg vel slutte på medisiner. Men da kommer psykopaten frem. Bruker medisiner for å dempe psykopati. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Virket som fastlegen mente jeg var psykopat ja. "Det er sikkert riktig", mumlet han noe om. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvis jeg er frisk, som alle mener, så bør jeg vel slutte på medisiner. Men da kommer psykopaten frem. Bruker medisiner for å dempe psykopati. Anonymous poster hash: ad091...906 Har du vurdert muligheten for at det er medisinene som gjør at du kan fremstå som frisk? Bare måten du stiller spørsmålet ditt på, indikerer for meg at du bør fortsette med medisinen inntil du har en diagnose du selv forstår. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Har nok psykopati. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 ..bør jeg vel.. Er ikke det samme som: Skal Kan Må Tilrådelig Nødvendig Lurt Smart Sundt Et cetera Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Mange som er friske fordi de tar medisin Kan alltids snakke med legen og få dosen redusert, så ser man om en kan være frisk uten Endret 6. mars 2018 av Dubious 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Problemet er denne lynsjemobben, som gjør livet mitt helt jævlig. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvorfor forteller du folk at du er på medisin? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg gjør ikke det, jeg snakker nesten ikke med noen. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Hva slags medisiner går du på, medikamenter for å bedre impulskontroll og dempe aggresjon, og/eller antidepressiva ?Det finnes ikke noe medisiner som "demper psykopati" på Apoteket. Endret 6. mars 2018 av fo2re Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Bruker antipsykotika, og de demper nok det meste, psykopati også. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Nei, dette skal du ikke slutte med. Alltid når man skal slutte med noen form for sentralt-virkende medsiner, skal opphøring av medisiner skje i samråd med lege, ellers kan symptomer bare forværres 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Hva betyr at "psykopaten kommer frem"? Og hva er det folk dømmer deg for? Det høres jo ut som det er en grunn til at du er på medisinen ihvertfall. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2018 Det med å slutte var sarkasme, jeg vil ikke at psykopatien skal komme frem. Anonymous poster hash: ad091...906 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå