Chosiso Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 n-gage, er det noe bra å spille på den? grafikken ser jo ikke så altfor god ut. men bra for å være på mobil. men, er den så bra å spill på? hvordan er den ellers?? på forhånd takk. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 NGage er bra å spille de spillene som er optimalisert for NGage med. Det vil si dem som aktivt bruker 5 og 7-tastene. Ellers kan jo NGage-spill spilles på 3650/6600/SX1 også, så slikt sett er den ikke noe enestående... De spillene du går glipp av på SX1 er dem som heter '3D virtual games' og som bruker kameraet (sikkert hørt om at SX1 har et slikt spill som tidligere i år ble kåret til årets beste mobilspill). Kan være fremtiden slike spill Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 n-gage kan brukes på 6600, men ikke lovli Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) n-gage kan brukes på 6600, men ikke lovli Nei, N-Gage kan ikke brukes på 6600.. Spillene derimot.. Endret 12. desember 2003 av -razh0r- Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke lovlig på SX1 heller, ifølge det krasse brevet jeg fikk fra Nokia... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Spillene er faktisk helt ok på n-gage. Grafikken er ikke all verden, men det kan man kanskje heller ikke regne med på en mobil. Ellers er den en morsom gadget synes jeg. Litt teit å ringe med, men med handsfreen som følger med eller et BT headsett går det helt fint. Lyden er utrolig bra på ngage. Jeg bruker den mest som "walkman" nå. Og de som har tidligere har sagt at SX1 er et bedre kjøp enn N6600 pga skikkelig stereolyd har absolutt et meget godt poeng synes jeg. Og at Ngage har symbian er jo ikke akkurat noe negativt heller. Skjermen er relativt stor og god også. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 n-gage kan brukes på 6600, men ikke lovli Nei, N-Gage kan ikke brukes på 6600.. Spillene derimot.. ja,- var no det jeg mente (= Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke lovlig på SX1 heller, ifølge det krasse brevet jeg fikk fra Nokia... lol Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke lovlig på SX1 heller, ifølge det krasse brevet jeg fikk fra Nokia... Hehe, du fikk et brev fra dem? Ville de at du skulle fjerne artikkelen om dette på club-siemens eller? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 finnes det mange spill til n-gage ? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tror det er 11 spill ute nå, men det kommer flere fortløpende... http://www.n-gage.com/R1/en/games/games_all_games.html Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 rontonic: artikkelen måtte fjernes og de skulle saksøke oss dersom vi ikke fjernet ordet 'Nokia' fra META-taggen på websiden... (akkurat som ikke 100.000 andre websider har det ordet i META-taggene ) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hehe, kjipt å få brev om att de skulle saksøke deg vis du ikke fikk vekk artikkelen... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 rontonic: artikkelen måtte fjernes og de skulle saksøke oss dersom vi ikke fjernet ordet 'Nokia' fra META-taggen på websiden... (akkurat som ikke 100.000 andre websider har det ordet i META-taggene ) Herregud... heia nokia! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 de får vist med seg litt av det som skjer i verden! Men er n-gage en flopp? Nokia mener jo den selger bra?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 N-Gage er en mega flopp. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ja, det sier vel seg egentlig selv, har ikke sett mange med n-gage når eg tenker over det... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 nope. har sett 1 eneste fyr med n-gage.. og har fartet en del rundt i byn no i det siste. men spnn ellers. er den så bra egentlig? verdt pengene? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Om den er verdt det? Tja... Det spørs det. Du får jo gjort en del med den. Høre på musikk, spille, sende mld, ringe osv... Men jeg hadde ikke kjøpt den. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hadde eg fått den telefonen, hadde eg tatt i mot den med glede.. Men hadde da f*** ikkje snakka eller brukt den i det offentlege Hadde rett og slett vore flaut å snakka i ein sånn dings.. Passer kun til speling, så den hadde nok passa betre i skuffa heime enn i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå