Gå til innhold

n-gage

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NGage er bra å spille de spillene som er optimalisert for NGage med. Det vil si dem som aktivt bruker 5 og 7-tastene.

Ellers kan jo NGage-spill spilles på 3650/6600/SX1 også, så slikt sett er den ikke noe enestående...

De spillene du går glipp av på SX1 er dem som heter '3D virtual games' og som bruker kameraet (sikkert hørt om at SX1 har et slikt spill som tidligere i år ble kåret til årets beste mobilspill). Kan være fremtiden slike spill :)

Lenke til kommentar

Spillene er faktisk helt ok på n-gage. Grafikken er ikke all verden, men det kan man kanskje heller ikke regne med på en mobil. Ellers er den en morsom gadget synes jeg. Litt teit å ringe med, men med handsfreen som følger med eller et BT headsett går det helt fint.

Lyden er utrolig bra på ngage. Jeg bruker den mest som "walkman" nå. Og de som har tidligere har sagt at SX1 er et bedre kjøp enn N6600 pga skikkelig stereolyd har absolutt et meget godt poeng synes jeg.

Og at Ngage har symbian er jo ikke akkurat noe negativt heller.

Skjermen er relativt stor og god også.

Lenke til kommentar

Hadde eg fått den telefonen, hadde eg tatt i mot den med glede.. Men hadde da f*** ikkje snakka eller brukt den i det offentlege :no:

Hadde rett og slett vore flaut å snakka i ein sånn dings.. Passer kun til speling, så den hadde nok passa betre i skuffa heime enn i lomma. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...