LesterNoogie Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hei. Håper jeg ikke poster dette i feil kategori. Jeg studerer for tiden teoribøkene til ppl-a sertifikat. Har ingen planer om å fly noe kommersielt i fremtiden, det er kun snakk om privatflyging. Saken er den at jeg har ikke plettfri vandel, noe som heller ikke er nødvendig for å få utstedt sertifikat. Det jeg derimot lurer på er om noen her er medlem av en flyklubb eller har erfaring med hvorvidt det vil bli problematisk å få adgangskort som jeg antar blir utstedt av avinor? Har søkt litt rundt tema uten å finne konkrete svar. Det mest hensiktsmessige ville jo vært å høre med den eventuelle klubben direkte, men som dere sikkert forstår så ønsker jeg ikke å flagge med «rullebladet». Vil det være like greit å droppe søknaden om adgangskort og heller bare gjøre det tungvindt med full kontroll og tillatelse for hver tur ut på vingene? Kan klubbene selv utvise skjønn? Er det kun internasjonale flyplasser som er berørt? Håper noen har et bra svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå