AfterGlow Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ambisiøse Mavericks: Proving Grounds demonstreres om kort tid.PUBG-konkurrenten med 1000 samtidige spillere skal snart vises frem Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Spent å se hva det blir ut av dette Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 hater slik" en youtube video om 2-3 måender" reklame. Ring meg når jeg kan kjøpe spillet! og ikkeminst...Lik som Pubg: vill ikke dette spillet bli for folk flest, og det er det 2 grunner til. Første, det er ingen AAA utvikler bak spillet som kan spytte in 1 miliard kroner får å optimalisering av spillet for low og med PC specks... og DERMED er det kun de med HI-end PCr til 20-30 tusen som klarer å dra spillet optimalt...Personlig gidder jeg ikke spille spill som ikke er fra en AAA-Utvikler... Det eneste er Fortnite, siden det er en stor utvikler bak, som optimaliserer spillet hele tiden, og Fortnite går super Smoooth, og det er derfor det danker ut Pubg, både med spillere og kvalitet! Lenke til kommentar
Djora Kantsen Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 hater slik" en youtube video om 2-3 måender" reklame. Ring meg når jeg kan kjøpe spillet! og ikkeminst...Lik som Pubg: vill ikke dette spillet bli for folk flest, og det er det 2 grunner til. Første, det er ingen AAA utvikler bak spillet som kan spytte in 1 miliard kroner får å optimalisering av spillet for low og med PC specks... og DERMED er det kun de med HI-end PCr til 20-30 tusen som klarer å dra spillet optimalt...Personlig gidder jeg ikke spille spill som ikke er fra en AAA-Utvikler... Det eneste er Fortnite, siden det er en stor utvikler bak, som optimaliserer spillet hele tiden, og Fortnite går super Smoooth, og det er derfor det danker ut Pubg, både med spillere og kvalitet! Spiller pubg med en flere år gammel pc. 2500k pg 780ti med godt over 60fps. Sutring kommer man som regel ikke så langt med når det du sier er direkte usant. 5 Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 hater slik" en youtube video om 2-3 måender" reklame. Ring meg når jeg kan kjøpe spillet! og ikkeminst...Lik som Pubg: vill ikke dette spillet bli for folk flest, og det er det 2 grunner til. Første, det er ingen AAA utvikler bak spillet som kan spytte in 1 miliard kroner får å optimalisering av spillet for low og med PC specks... og DERMED er det kun de med HI-end PCr til 20-30 tusen som klarer å dra spillet optimalt...Personlig gidder jeg ikke spille spill som ikke er fra en AAA-Utvikler... Det eneste er Fortnite, siden det er en stor utvikler bak, som optimaliserer spillet hele tiden, og Fortnite går super Smoooth, og det er derfor det danker ut Pubg, både med spillere og kvalitet! Uffda. Her var det en som er salty fordi han selv ikke har en pc som kjører pubg. Hold deg til fortnite du. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Dobbelt areal ish (144 vs 64), med 10 ganger antallet folk. Ser for meg et utrolig kaos første 10-15 minuttene, så blir det akkurat det samme likevel, bare flere tilfeldigheter i starten. Potensiale for ennå mer "running simulator" dog, om det løses på en dårlig måte. Dersom det ikke blir ekstremt vellykka, så er det overhengende fare for at en av to ting skjer, vanvittig lange køer, eller veldig tomme områder (dersom de reduserer minimum antall spillere). Vi får se. Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 hater slik" en youtube video om 2-3 måender" reklame. Ring meg når jeg kan kjøpe spillet! og ikkeminst...Lik som Pubg: vill ikke dette spillet bli for folk flest, og det er det 2 grunner til. Første, det er ingen AAA utvikler bak spillet som kan spytte in 1 miliard kroner får å optimalisering av spillet for low og med PC specks... og DERMED er det kun de med HI-end PCr til 20-30 tusen som klarer å dra spillet optimalt...Personlig gidder jeg ikke spille spill som ikke er fra en AAA-Utvikler... Det eneste er Fortnite, siden det er en stor utvikler bak, som optimaliserer spillet hele tiden, og Fortnite går super Smoooth, og det er derfor det danker ut Pubg, både med spillere og kvalitet! Uffda. Her var det en som er salty fordi han selv ikke har en pc som kjører pubg. Hold deg til fortnite du. JEG, har ingen problem med å dra PUBG, men som spillutvikler er det å skyte seg selv i foten med å lage et "nisje" spill får de få med HI-end hardware til 30 lapper.. poenget er jo å få med seg de fleste, og at spillet går med lik FPS uansett om det er HI,MED eller LOW hardware specs... Det er det TRippel A utviklere klarer, PBUG er bare med å svartmale BR sjangeren...Heldigvis er Fortnite som redder sjangeren fra å bli et nisje spill for de få! Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 hater slik" en youtube video om 2-3 måender" reklame. Ring meg når jeg kan kjøpe spillet! og ikkeminst...Lik som Pubg: vill ikke dette spillet bli for folk flest, og det er det 2 grunner til. Første, det er ingen AAA utvikler bak spillet som kan spytte in 1 miliard kroner får å optimalisering av spillet for low og med PC specks... og DERMED er det kun de med HI-end PCr til 20-30 tusen som klarer å dra spillet optimalt...Personlig gidder jeg ikke spille spill som ikke er fra en AAA-Utvikler... Det eneste er Fortnite, siden det er en stor utvikler bak, som optimaliserer spillet hele tiden, og Fortnite går super Smoooth, og det er derfor det danker ut Pubg, både med spillere og kvalitet! Spiller pubg med en flere år gammel pc. 2500k pg 780ti med godt over 60fps. Sutring kommer man som regel ikke så langt med når det du sier er direkte usant. ddg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå