8DX8QO0Y Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Grunnen til at jeg betaler for Spotify er ikke hovedsaklig for å slippe reklame, men mest for å kunne lagre offline musikk på mobilen min så jeg kan høre uavbrutt på Busta Rhymes på toget gjennom fjellet. Men jeg er åpen for andre musikktjenester, hvordan fungerer Deezer? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 "noen uslige kroner" 100 kr i måneden (50 for student) blir endel om man skal ha spotify + netflix og mobilabonoment+ avis... blir en del når alle små abonomenter kommer sammen, så skjønner at noen hopper over denne regningen. Har man ikke råd, så kan man bruke gratisversjonen. Greit du får ikke lastet ned musikken for offline avspilling, men hvor ofte er det et problem? De fleste steder er det gratis wifi å få tak i. Skal du på ferie eller slikt, så har du tydeligvis råd, du bare prioriterer feil. Men uansett kan man betale for den ene måneden, og så gå tilbake til gratisversjonen etter det igjen. Eller be foreldrene dine om å dekke det beløpet. Kanskje bruker de spotify selv, og kan ha deg med i familiepakka. 1 Lenke til kommentar
Still Going Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Tek er som vanlig litt sent ute med nyheter. Har svirret rykter om at det er pga børsnoteringen som er planlagt. Men er ganske fornøyd med at eg ikkje har fått epost enda Hvor fornøyd er du med din hackede app? Tipper den er ganske ustabil? Spotify gjør nok ikke dette for å tjene mer penger, men heller av prinsipielle grunner. Lenke til kommentar
Still Going Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Det burde være frivillig betaling av beløp man velger selv. Reklamefritt og full kvalitet til alle. Da ville jeg valgt å betale ingenting. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Da har jeg migrert over fra Spotify til Tidal Hifi når mobilen min støtter 24bit 192Khz så er det ikke noe å lure på Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Tek er som vanlig litt sent ute med nyheter. Har svirret rykter om at det er pga børsnoteringen som er planlagt. Men er ganske fornøyd med at eg ikkje har fått epost enda Hvor fornøyd er du med din hackede app? Tipper den er ganske ustabil? Spotify gjør nok ikke dette for å tjene mer penger, men heller av prinsipielle grunner. Hvilke "prinsipper" er det da? Det lyser jo lang vei at de gjør det bare for å tjene mer penger, hvorfor skulle de ellers gjort det? Fikk lyst til å begynne med spotify og en slik cracka app bare for å være en jævel, flere kontoer er da ikke vanskelig å lage seg. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Det som er morro, er at om man bruker noen av de første versjonene av spotify så har de ikke implementert reklamefunksjonenen enda, har heller ikke noen mulighet til å betale for for seg Så litt tullete at de kaller sin egen programvare for hacking og uautorisert programvare... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Tek er som vanlig litt sent ute med nyheter. Har svirret rykter om at det er pga børsnoteringen som er planlagt. Men er ganske fornøyd med at eg ikkje har fått epost endaHvor fornøyd er du med din hackede app? Tipper den er ganske ustabil? Spotify gjør nok ikke dette for å tjene mer penger, men heller av prinsipielle grunner. Hvilke "prinsipper" er det da? Det lyser jo lang vei at de gjør det bare for å tjene mer penger, hvorfor skulle de ellers gjort det? Fikk lyst til å begynne med spotify og en slik cracka app bare for å være en jævel, flere kontoer er da ikke vanskelig å lage seg. Du skjønner vel at artistene ikke får en eneste krone av Spotify hvis du ikke betaler for produktet? 2 Lenke til kommentar
halse Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Flott, stå på og ta de som snylter. Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Kan ikke noen lage en "hacket" versjon av spotify med grensesnittet som forsvant i 2012? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Kan ikke noen lage en "hacket" versjon av spotify med grensesnittet som forsvant i 2012? Er det ikke det de gjorde da???? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 "noen uslige kroner" 100 kr i måneden (50 for student) blir endel om man skal ha spotify + netflix og mobilabonoment+ avis... blir en del når alle små abonomenter kommer sammen, så skjønner at noen hopper over denne regningen. Hva er et abonoment? Lenke til kommentar
yoyobroshan2 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 har brukt piratversjon før, har nå hatt betalt premium i sirka 5 måneder. det fungerte helt perfekt som piratversjon både på pc og telefon.. Lenke til kommentar
Roger Skullestad Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 "noen uslige kroner" 100 kr i måneden (50 for student) blir endel om man skal ha spotify + netflix og mobilabonoment+ avis... blir en del når alle små abonomenter kommer sammen, så skjønner at noen hopper over denne regningen. Usle kroner ja, hva koster det om du skal betale for musikken du hører på på vanlig måte? Artistene skal ikke ha penger fordi du også vil ha netflix? Kjeltring-logikk 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 "noen uslige kroner" 100 kr i måneden (50 for student) blir endel om man skal ha spotify + netflix og mobilabonoment+ avis... blir en del når alle små abonomenter kommer sammen, så skjønner at noen hopper over denne regningen. Da får du bare: - Lese dagbladet og VG uten å betale for +, det er gratis - Kjøpe et mobilabonnoment du har råd til - Droppe Netflix og se film på TV hos noen som har råd til en TV/nettbrett/mobil - Droppe Spotify Premium, velge Free eller HØRE PÅ RADIO. Det er helt gratis, og det er flust av nettradioer å velge i mellom, både norske og internasjonale med all den musikken du vil høre på Seriøst, Spotify koster mindre per mnd enn én CD. At folk piratkopierer dette er meg en gåte. Jeg var i alle år forbanna på at piratene ble fulgt, men nå som vi har løsninger, som til og med er billige, så er det ingenting å klage for. Har man ikke råd, enda så billig som det er, så får man rett og slett bare droppe det. Ferdig. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Resultatet blir vel fort at de fjerner hele gratistjenesten. Når man samtidig ser at antallet betalende kunder er under halvparten av antallet aktive brukere... så kan jeg ikke tro annet enn at det må være svært mange som benytter seg av dette. Forøvrig veldig spent på hvordan streaming tjenester utvikler seg fremover. Som godt over snittet musikkinteressert opplever jeg at kanskje hver 1/3 utgivelse jeg søker etter ikke er tilgjengelig på Spotify. Samtidig så ser man at både Tidal og Apple Music hele tiden jobber for eksklusive utgivelser på deres plattform. Lenke til kommentar
Stian Andrè Hansen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hundre spenn betaler jeg lett for spotify og kan høre på hva jeg vil av musikk. Skjønner ikke poenget med å snike til seg på det. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Jeg lurer på hvorfor man må ha abonnement for å høre på KJØPT musikk i google play music når man ikke trenger abonnement for å se sine filmer man har kjøpt i google play film. Redigert: Nei det trenger man visst ikke likevel Endret 10. mars 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har hatt spotify premium siden 2011 - eneste tjenesten jeg aldri har tatt betalingspause på. Den er rett og slett gull verdt, jeg var en av de som lastet ned musikk på slike tjenester som limeware, kasaa og torrent før. Lenke til kommentar
gaard Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Haha for et svar.. "noen uslige kroner" 100 kr i måneden (50 for student) blir endel om man skal ha spotify + netflix og mobilabonoment+ avis... blir en del når alle små abonomenter kommer sammen, så skjønner at noen hopper over denne regningen." "Skjønner at noen hopper over regningen" Luksusfella 3000 eller? Klarer ikke betale 100kr.. engang.. skammelig. Da velger man bort noe da vettu, makan til idiot svar. Har du ikke råd, må du velge mellom det du faktisk trenger. (Eller som folk flest, vi tar LÅN!) Og dette i verdens rikeste land, for noen neper! Men BOM penger er helt greit å betale i dyre dommer over.. betaler jo mer i BOM enn i husleie... i 2018.. "bare 100 kr" greit å lese alt før man hopper til svar knappen trenger ikke å rakke ned på folk som ikke klarer å betale de100 kronene. om du vet hva renta er på forbrukslån tror jeg du hadde hvert stille, går ann å roe ned tempramanget, betaler alt selv, men skjønner at ikke alle har råd til alt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå