Hedonism Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Jeg har et kontantkort hos Telenor og da Telenor-appen oppdaterte seg på mobilen i dag så leste jeg at de hadde lansert et nytt abonnement; Telenor Fleksi. Begynner på 10 GB til 449 kr mnd og fyller automatisk på data etter hvert som du bruker det. Om du bruker mer enn 60 GB kan du fylle på med 60 GB til for halve månedsprisen og Music Freedom er inkludert. Legger ved skjermskudd fra appen som viser info om abonnementet. Finner ikke info om det på Telenor.no i skrivende stund. Og de har også kommet med nye abonnement for de som ønsker mindre data, hvor minste er Medium 2 GB til 299 kr mnd, Medium 3 GB til 349 kr mnd og Medium 5 GB til 399 kr mnd. Om du bruker opp dataen så fyller det automatisk på med samme datamengde til halve månedsprisen. Ingen Music Freedom inkludert i disse abonnementene dog. Redigert: Og der var det live på Telenor.no. https://www.telenor.no/privat/mobil/mobilabonnement/velg-fleksi/ Endret 6. mars 2018 av Hedonism Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Riktig vei å gå, får bare håpe konkurrentene hiver seg på og presser prisene ned, gjerne med abonnementer som starter under 10GB. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Blir ikke aktuelt for min del når de tar betalt per signering for BankId og ellers har høyere pris enn det jeg ønsker betale for 10 GB. Men det er et lite steg fremover i riktig retning ihvertfall. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Nå har ice.net satt ned prisen på sitt abonnement på 6 GB til 299,-/mnd. Da skjer det snart rørelser hos de andre også tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå