mortizz Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 yo P1ggd3kk Cd \windows\system32\config Rename system system.old Copy system.sav system Du skriver bare akkurat det som står der Hvis windows katalogen din heter "windows" da selvfølgelig .. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Halla mortzor :> Den heter windows ja! Kom en tur da! Ta med deg datan! Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe, æ e me dønn! Får du fixa pc'n din da? Du lægg utåver læfsa på romme ditt du da? Ska arbe imårrå, men rækne me at de går bra Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Hvordan du renamer? Det er vel akkurat som i DOS vel? Flere måter å gjøre det på... Her er en måte: "Rename c:\windows\system32\config\system system.old Her er en annen måte C: cd windows\system32\config\ rename system system.old Endret 13. desember 2003 av Balderac Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ELLER..... så er det ganske enkelt fordi noen har brukt "msconfig" til å deaktivere oppstartsprogrammer for å optimalisere pc'n sin, uten å vite HVA man egentlig har deaktivert.... for jeg har vært DER, gjort DET, og fått de samme problemene som beskrevet Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg hadde samme problemet etter en fresh format av diskene mine, installerte windows og overklokket så det sang. Så klikket maskina i Windows XP boot. Jeg restartet og fikk samme feilmelding. Når jeg klokket ned igjen så var problemet fortsatt der, så jeg regner med at det var en fil som ble "korrupt" eller noe slikt. formaterte igjen, og da virket alt fint. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Har slettet alle partisjonene og lagd nye partisjon med windows. Ser ut som problemet er ok nå da gg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå