Gå til innhold

Reise innenlands hos Norwegian (Trondheim til Oslo student)

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som kjenner til det med å reise med billett som står på et annet navn hos Norwegian?

F.eks om jeg kjøper et billett for et redusert pris pga den ikke bli brukt. Gjelder Reise innenlands hos Norwegian (Trondheim til Oslo student)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil vel være vanskelig å reise på noen andre sin billett uten å endre navn. Tror ikke mange selgere er interessert i å utsette seg for de problemene det kan medføre, dessuten står du godt i det om det blir oppdaget. Jeg er ikke engang sikker på om det går ann. Det koster 500 å endre navn hver vei, så det lønner seg vel mest for deg å bare holde utkikk å kjøpe når det er billig med bruk av "UNDER26" i kampanjefeltet.  :)

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd å bli spurt om legitimasjon noengang når jeg har flydd innenlands med norwegian. Vet ikke hva risikoen på å bli "tatt" er da. Norwegian sine billetter er uansett så billig at jeg ikke tror det er verdt risikoen.

Lenke til kommentar

Nettopp på grunn av den store andelen studenter "under 26" som reiser gjennom Værnes har Norwegian hatt kontroller for å avdekke forsøk på å utgi seg for å være yngre enn den man er.  Den eneste fornuftige kontrollmetoden er legitimasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...