Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer ikke stole på henne angående P-piller?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et problem med å stole på hun jeg holder på med, men har ingen grunn til det. Jeg tror det går på at jeg ikke stoler på noen andre enn meg selv noen ganger, haha. Men uansett - Vi har brukt kondomer en stund nå og vi har blitt enige om å forbli pulevenner. Hun har ikke gått på noe prevensjonsmidler, men sier at hun kan starte på P-piller siden det blir bedre. Jeg sier ja, og hun er den første som ber meg ikke ha ubeskyttet sex med andre i tilfelle jeg får noe kjønnssykdommer. Hun spør også om jeg har sjekket meg og sier at hun er clean. Jeg nevner også at jeg ikke vil ha barn nå, og hun er helt enig og sier tilogmed at hun tar abort om hun skulle få barn.

Hvorfor klarer jeg ikke stole på henne? Jeg tror det kan ha en sammenheng med at en kompis av meg fikk barn uten å ville ha det med en som sa hun gikk på P-piller. I tillegg så er hun 28. Hun virker på ingen som helst måte personen til å ville ha barn eller vil prøve å få barn. Noen som har samme erfaringer? 

Anonymous poster hash: abafd...841
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde aldri hatt ubeskyttet sex (les: uten kondom) med noen jeg ikke var villig til å få barn med. Har et vennepar som ble gravid på p-piller. Du bør i hvert fall som et minimum ikke komme inne i henne. Man kan fortsatt trekke seg ut selv om hun bruker p-piller.  :)

Endret av DukeRichelieu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...