Moerk Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Håkonsethhamn St.hans aften 2017 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Åhhh! For et nydelig sted! Dit kunne jeg tenkt meg, satt opp teltet mitt nedpå neset et sted og hatt båt på brygga. Vakkert bilde, flott flott panorama! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Her kopierer jeg Helenes kommentar :-) Vakkert! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Nydelig bilde fra en nydelig plass. Jeg pleier ikke å nevne så mye om beskjæring i min kritikk av bilder. Da dette er en smak sak og den er rimelig ulik. Men så " trangt" som dett bildet gir deg meg litt minus i opplevelsen. Men som sagt dette er min smak. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Herlig, jeg savner barmark under beina. Vakker natur, og bilde. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Herlig, jeg savner barmark under beina. Vakker natur, og bilde. Hei på dere, alle sammen. Jeg legger nå inn en mindre trang versjon, siden Jarle etterlyste dette. Ellers sier jeg takk til alle for nesten overveldene kommentarer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Herlig, jeg savner barmark under beina. Vakker natur, og bilde. Hei på dere, alle sammen. Jeg legger nå inn en mindre trang versjon, siden Jarle etterlyste dette. Ellers sier jeg takk til alle for nesten overveldene kommentarer. Mvh.Oddvar Det var noe anna det ja! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 V2 er helt klart BOINGO! Jeg kan bare si, eia var jeg der! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg