Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Partner som har fått fødselsdepresjon

Anbefalte innlegg

Heihei

Har en partner som etter en liten tid etter fødsel nå har fått fødseldepresjon.

ihvertfall alle symptomer på det

Det smalt virkelig inn her om dagen og jeg har måttet ta meg fri fra jobb for å avlaste litt hjemme nå, samt jeg ikke er helt sikker på henne i denne tilstanden. Snakket om null følelser for noen og at man har det bedre dersom man bare er borte er ikke noe jeg kan la være alene føler jeg,

Skal ringe helsesøster imorgen slik at hun får en tredjepart å prate med, de har nok et opplegg for dette, men jeg trenger litt råd rundt det å håndtere slikt dersom det er noen her som har vært gjennom det.

I jobben min så er det ikke slik at jeg egentlig har tid til mye fri. Vi er bare 2 stk på jobb og vi mister kunder + må betale bøter for våre kunder sin del for hver dag vi ikke klarer å fullføre oppgavene vi er betalt for å utføre.

Sitter virkelig i klemma føler jeg. Vi har ikke en stabil økonomi nå og jeg kan ihvertfall ikke leve med å ødelegge for partneren på jobb heller.

Det kan jo gå en god stund før dette går over, og er det virkelig bra å gå hjemme alene deprimert med en baby som trenger tilsyn 24/7

Vi har begge foreldre som stiller opp og vi kan lene oss på de, men det er ikke hele uken det blir slik akkurat

Anonymous poster hash: 5d688...94d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ut som du gjør alle de riktige tingene allerede. det er virkelig opp til din partner nå om å jobbe seg gjennom dette med den nødvendige hjelpen fra deg og fra helsevesenet. håper ho innser dette selv og gjør de nødvendige forandringen som må til for å få hodet på rett spor igjen. det er hennes tanker som styrer hva som skjer inne i det og hvilke tanker som skal få lov til å styre livet hennes. selvsagt så er det jo også en god dose forandringer i hormoner etter en fødsel. antar du har lest deg opp på nødvendig informasjon allerede så du forstår hva ho går gjennom. lykke til videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...