ritz00 Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 hei! jeg tenkte jeg skulle sette ned jetflyet mitt til 5volt.jeg byttet om lednigene riktig.-.-starter opp og vifta starter roligt og fint! men så stopper den etter 10sek cpu blir 70c etter 15min i windows....sunst ikkje det var så gale siden viften ikke sveiv. det som er spørsmålet er hva som feiler viften.. ¨den er akkuratt lik nårr jeg stapper den i 12v og rett i hovedkortet.. har nå kjøpt ny støysvak vifte.. det som er problemet nå er psuen som bråker kan jeg bytte til en støsvak vifte uten den går for varm? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Å bytte vifta i PSU skal nok ikke være noe problem. Mange har tilogmed kjørt PSU uten vifte. Dette er vel ikke helt å anbefale.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hvis du trenger en støysvak psu så selger jeg min quiet300W for 400kr inkl porto. Med garanti og den er bare 2mnd gammel [email protected] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 19:46, PanzerFaust skrev:Å bytte vifta i PSU skal nok ikke være noe problem. Mange har tilogmed kjørt PSU uten vifte. Dette er vel ikke helt å anbefale.. Det er ikke og anbefale. PSU vifta mi stoppa og da var det ikke så jævlig lenge den varte. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 gidder ikke bruke 400kr på ny psu men vilken vifte er å anbefale.? noen som vet hvor mye den som står i kabinettet mitt bråker(aopen hq08 300w) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Vet ikke hvor mye den bråker, men jeh har en 300W Aopen selv som jeg har bytta vifta i. Den vifta som sto der virka det som at var av slett kvalitet.. En ting er sikkert, en 12dB papst er mye stillere en den du har! Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Vifta i Aopen-poweret mitt var oppgitt til ca. 30dB på full pupp. Bytta den ut med en Zalman som kjører i silent-mode. Poweret holder lav og fin tempratur og med lite støy. Dessuten er Zalman-vifta veldig billig.. -- Tommy H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå