Leif Olsson Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 UFO - Grill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Du har allerede spist opp de som kom med UFOen, serj eg. Håper at de var nygrillet da de landet slik at de fremdeles smakte godt. Min kritikk til selve bildet dreier seg først og fremst om at UFOen trenger antirustbehandling. Snømengden på taket er ikke større enn det den burde tåle - godkjent, altså. Da få du ha en fin fotodag i morgen også. God natt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ja en stund siden denne har landet ser jeg. Men er nok ikke så lenge til den er i full take off! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Hei folkens, Oddvar og jarle-60 Takk før artige kommentarer. Det flotte vinter været i nordland fortsetter ? Ha en fin strålende dag ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ikke en eneste "grønning" å se. Regner med at den har rustet i møte med jordens atmosfære. Er dette bildet tatt i Hessdalen? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Ikke en eneste "grønning" å se. Regner med at den har rustet i møte med jordens atmosfære. Er dette bildet tatt i Hessdalen? Hei Melvin Nei ikke noen grønninger, blev grillet og svarte Bilde er tatt i en hage på Andenes Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg