Kurt Lekanger Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Utvikler plattform som skal gjøre det billigere og enklere å kjøpe og selge annonser: – Vi vil gjøre mediebyråene overflødige Lenke til kommentar
Moddi Waldemar-Lima Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Veldig spennende! Har selv lignende planer, men kun for freelancere! Med vennlig hilsen Teknologi Nerd & Geek Internet Moddi Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Nysgjerrig på bruk (absorbsjon) av metatags, cookies og ymse andet som i høy grad er på ut av forbrukeres bruksområde. Les: Flere er blitt oppmerksomme på privatvern og spam av anonnser. -Av erfaring, de eneste som fanges opp, er de som har null peil, som kan overføres til ‘Ikke-relative målgrupper.’ Normalt er jeg ikke i mot utvikling, men reklamebransjen.... ...-Liker dem ikke, før de gir meg en sjatt penger for å bli konsulent for dem, som ‘media-rådgiver’. PS. -Meget dyktig til å fortelle folk hva de ikke skal gjøre. -Jeg er verdt min vekt i gull, om dere lytter og gjør motsatt av hva jeg anbefaler. Send PM, krever kun hus og bil. 42 år vishet. 32 år data, -5 år med multimedia. Endret 6. mars 2018 av Sandormen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå