Roger Roger Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Partisk trønder i studio, si Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Kanskje ikke så rart? Om sønnen din spilte PL-kamp mot United, så tror jeg nok du hadde holdt med laget til sønnen din du også 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Tror det kan være et ok bytte, McTominay har ikke vært god i dag. Rashford betyr mer fart, og nå må United stramme skruen litt skikkelig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Se her ja, formasjonsbytte! Det liker vi. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Frykter det blir borteseier etter taktikkendring og bytte. Haha, kanskje?!?!? Endret 5. mars 2018 av oOF Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Pogba av. Starter 2. omgang like uinteressert. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Veit ikke hva jeg skal si jeg, så bare ler i stedet Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Mourinho kommer til å klage på den, men jeg digger den! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Fy faen. Det her altså. Flaut. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Red Army har lagd mer liv i denne drittkampen her hvor vi ligger under, enn hele OT tilsammen da vi vant mot Chelsea. Oi ja.. der var kampen over. Gratulerer alle Palace og Liverpool fans med seire henholdsvis idag og på lørdag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Vet nesten ikke om man kan klage så mye på spillerne våre der. Genialt utført. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Da ble det tap. Ikke faen om vi scorer mer enn 1 mål i dag. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 lol. Kom akkurat hjem, skrudde på kampen, skrudde av med én gang. Takk for i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå