Kenneth_S Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Og selvsagt: tar -zxvf xxxxxx Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Er det noen som har prøvd MAngband? Det ser ganske artig ut! http://www.mangband.org/ Forøvrig er pax på FreeBSD nyttig til å kopiere katalog-trær, siden cp ikke takler dette særlig bra. Endret 13. desember 2003 av arehb Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vim er i hvertfall det programmet jeg ville savnet mest. Bruker det alltid, også (i vanlig konsollform) når jeg er i X. Editoren over alle editorer! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er det noen som har prøvd MAngband? Det ser ganske artig ut! (M)Angband er artig nok, men om du liker sjangeren, kommer du til å elske Nethack. Denne har vært kontinuerlig utviklet siden tidlig på åttitallet (som gjør det til det eldste spillet i verden fortsatt i utvikling), og regnes av mange som det mest omfattende dataspillet i eksistens. Det jeg liker med Nethack er at den blander inn hysterisk humor preget av anakronismer og morsomme nerdete referanser. Det er ganske vanskelig til å begynne med (Valkyrie er en fin nybegynner-character), men uansett hvor dårlig man er, er det like morsomt å spille. Ingen to spill er like http://www.nethack.org Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jepp. VIM ruler! Ellers så bruker jeg nok helst gedit i X, men i konsoll ruler VIM! Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Og selvsagt:tar -zxvf xxxxxx Går my på den ja.. + bitchx man mount links alsamixer Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 liten kommentar: tar xzvf fungerer også Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hos meg går det mere i tar xvfj så det så Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 bzip2 -c er også grei. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hos meg går det mere itar xvfj så det så Helligbrøde! f-en skal komme sist i argumentlisten, ikke midt inni. At GNU sin tar funker samme hva, synes jeg setter GNU i et dårlig lys. Måtte de brenne!! *dirre* Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hos meg går det mere itar xvfj så det så Helligbrøde! f-en skal komme sist i argumentlisten, ikke midt inni. At GNU sin tar funker samme hva, synes jeg setter GNU i et dårlig lys. Måtte de brenne!! *dirre* Hmmm... en stygg uvane jeg har lagt meg til... Uansett så var jo poenget j'en da Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Her er noen av mine favoritter: apt-get mkisofs cdrecord cdrdao cdparanoia nano man locate ifconfig ftp wget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå