NTB - digi Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Oppvask på Stortinget om Innovasjon Norge.– Jeg har ingen planer om ikke å fortsette som daglig leder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 – Jeg har ingen planer om ikke å fortsette som daglig lederDobbel negativ er vanskelig å oppfatte. Utsagnet "Jeg ønsker å fortsette som daglig leder" vil forståes bedre. Jeg regner med denne personen uttaler seg klarere i sitt virke. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Dama ryker nok før påske. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Dama ryker nok før påske.Godt mulig. Det å tviholde på posisjonen i lederstillinger blitt slags trend etter at begrepet "fallskjerm" ble upopulært blant fotfolket. Denslags gir jo for tiden dårlig karma, både hos styret og underståtter, ved ansettelse. Jeg mistenker enkelte isteden kan spille litt høyt for å fremprovosere en "utkjøpsavtale" (el. lign) når krangelen brer om seg. Hvilket jo i praksis gir samme effekt som en fallskjerm, men avtalen inngås da muligens et mer egnet tidspunkt i forhold til styrets ettermæle i bedriften. Endret 5. mars 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Tar jeg feil, eller er det styret som ansetter/avsetter daglig leder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå