Kalbo Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hei. Er på utkikk etter et nytt spill å kose meg med. Er ikke oppdatert på hva som har vært det store de siste par årene. Jeg har tatt opp spilling igjen etter lang pause og har så langt prøvd Horizon som ikke er helt min smak. COD WW2 likte jeg godt,Uncharted A chiefs end likte jeg heller ikke,Wolfenstein likte jeg ikke men Assassin (Origins) elsker jeg. Jeg liker både skyting (På folk,ikke roboter) og liker også rpg men ikke de altfor lange med ufattelig mye customizing (som Witcher og Skyrim f.eks),sverdkamp er også moro. SÅ langt har jeg vurdert litt Hellgate,Bllodborne og Nioh. Noen med erfaringer fra disse spillene? Og er det andre spill jeg ikke har nevnt,som er verdt en nærmere titt? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Bloodborne er det klart beste av de du nevner og et av de beste spillene som er laget i nyere tid. Hvis du har spilt alt av Dark Souls og Bloodborne og vil ha mer av det samme kan du gå videre til klonene; Nioh, Hellgate, The Surge, Lords of the Fallen. Av disse vil jeg si Nioh er det sterkeste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Hellblade er ikke noe særlig langt spill og det er egentlig mere "opplevelsen" enn selve spillinga man husker. Er ikke så mye spillmekanikk, mest å gå rundt og høre på indre monologer og slikt. Og litt helt basic attack/block/attack/block combat nå og da. Det er ikke et spill man sitter med i ukesvis og trener på bossfights og slikt. Endret 5. mars 2018 av Bytex Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hei. Er på utkikk etter et nytt spill å kose meg med. Er ikke oppdatert på hva som har vært det store de siste par årene. Jeg har tatt opp spilling igjen etter lang pause og har så langt prøvd Horizon som ikke er helt min smak. COD WW2 likte jeg godt,Uncharted A chiefs end likte jeg heller ikke,Wolfenstein likte jeg ikke men Assassin (Origins) elsker jeg. Jeg liker både skyting (På folk,ikke roboter) og liker også rpg men ikke de altfor lange med ufattelig mye customizing (som Witcher og Skyrim f.eks),sverdkamp er også moro. SÅ langt har jeg vurdert litt Hellgate,Bllodborne og Nioh. Noen med erfaringer fra disse spillene? Og er det andre spill jeg ikke har nevnt,som er verdt en nærmere titt? om du har ps4 er Bloodborne gratis I mars Du har skrevet Hellblade I overskriften din, men skriver hellgate I innlegget ditt. Om det er hellblade du mener, har jeg spilt det litt. Som Bytex sriver, er hellblade mer en opplevelse enn ett spill. Selv likte jeg det ikke noe serlig. Litt kul og annerledes spill opplevelse, men som spill synes jeg det manglet litt, og det ga meg ikke så mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hellgate er vel det london-spillet som kom for flere år siden? Ellerno.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hei. Er på utkikk etter et nytt spill å kose meg med. Er ikke oppdatert på hva som har vært det store de siste par årene. Jeg har tatt opp spilling igjen etter lang pause og har så langt prøvd Horizon som ikke er helt min smak. COD WW2 likte jeg godt,Uncharted A chiefs end likte jeg heller ikke,Wolfenstein likte jeg ikke men Assassin (Origins) elsker jeg. Jeg liker både skyting (På folk,ikke roboter) og liker også rpg men ikke de altfor lange med ufattelig mye customizing (som Witcher og Skyrim f.eks),sverdkamp er også moro. SÅ langt har jeg vurdert litt Hellgate,Bllodborne og Nioh. Noen med erfaringer fra disse spillene? Og er det andre spill jeg ikke har nevnt,som er verdt en nærmere titt? om du har ps4 er Bloodborne gratis I mars Du har skrevet Hellblade I overskriften din, men skriver hellgate I innlegget ditt. Om det er hellblade du mener, har jeg spilt det litt. Som Bytex sriver, er hellblade mer en opplevelse enn ett spill. Selv likte jeg det ikke noe serlig. Litt kul og annerledes spill opplevelse, men som spill synes jeg det manglet litt, og det ga meg ikke så mye. oh my fucking god..det har jeg ikke fått med meg. Bloodborne er jo ekstremt populært og dem gir det gratis ut for PS+ faktisk. Det må være sykeste releasen hittil på PS+. brb sette på nedlasting Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Bloodborne er det klart beste av de du nevner og et av de beste spillene som er laget i nyere tid. Hvis du har spilt alt av Dark Souls og Bloodborne og vil ha mer av det samme kan du gå videre til klonene; Nioh, Hellgate, The Surge, Lords of the Fallen. Av disse vil jeg si Nioh er det sterkeste. Støtter dette innlegget, bortsett fra at jeg fort setter Nioh over Bloodborne. Japanske historiske personer, og mytologiske skapninger, vinner lett over dystre, Lovecraftian-inspirerte, britiske monsterverdener. Alle Souls-aktige spill fokuserer jo en god del på customizing da, levle opp stats, bedre utstyr, osv. er vel nesten hovedfokuset i spillet. Ved siden av å lære seg fienders angrepsmønster. Bloodborne er kanskje den med minst av disse? Når du sier du liker skyting og RPG, så var Borderlands det første som falt meg inn, men det er jo ikke nytt. Far Cry 5 kommer snart, og høres ut som noe som kanskje passer din smak. Endret 5. mars 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Åh,jeg skrev Hellgate ved en feil.Mente selvsagt Hellblade. Ang kampsystem har jeg sansen for spill som Metal gear,Hitman og AC-spillene der fiender på en måte fysisk blir liggende som en fast del,slik at man kan flytte på den,plukke opp osv.Og at man på en måte kjenner eller merker at hvert slag treffer kroppen i stedet for mange av spillene som er slik at sverd og økser svever gjennom fiendekroppen og at fienden blir liggende som en ballongdokke etterpå. På videoer av Bloodborne får jeg inntrykk av at det er litt slik,men jeg vet ikke? Tips til flere spill som er litt realistiske på måte som AC? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hei. Er på utkikk etter et nytt spill å kose meg med. Er ikke oppdatert på hva som har vært det store de siste par årene. Jeg har tatt opp spilling igjen etter lang pause og har så langt prøvd Horizon som ikke er helt min smak. COD WW2 likte jeg godt,Uncharted A chiefs end likte jeg heller ikke,Wolfenstein likte jeg ikke men Assassin (Origins) elsker jeg. Jeg liker både skyting (På folk,ikke roboter) og liker også rpg men ikke de altfor lange med ufattelig mye customizing (som Witcher og Skyrim f.eks),sverdkamp er også moro. SÅ langt har jeg vurdert litt Hellgate,Bllodborne og Nioh. Noen med erfaringer fra disse spillene? Og er det andre spill jeg ikke har nevnt,som er verdt en nærmere titt? om du har ps4 er Bloodborne gratis I mars Du har skrevet Hellblade I overskriften din, men skriver hellgate I innlegget ditt. Om det er hellblade du mener, har jeg spilt det litt. Som Bytex sriver, er hellblade mer en opplevelse enn ett spill. Selv likte jeg det ikke noe serlig. Litt kul og annerledes spill opplevelse, men som spill synes jeg det manglet litt, og det ga meg ikke så mye. oh my fucking god..det har jeg ikke fått med meg. Bloodborne er jo ekstremt populært og dem gir det gratis ut for PS+ faktisk. Det må være sykeste releasen hittil på PS+. brb sette på nedlasting Pleier ny mnd ps+ spill å komme på torsdager? Uansett, hadde ikke dukket opp enda I går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå