trouble-man Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) SW KOTOR Feil i underworld , flimrer på skjermen og hakker mye. Klikker også når jeg skal begynne på neste planet. Trenger hjelp Endret 12. desember 2003 av trouble-man Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Fikk den windows feilmeldinga noen få gang i spillet. Måtte bare gå tilbake til min gammle saving. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du er ikke akkurat flink til å ta i bruk emnefeltet, trouble-man... Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ok dårlig topic, men det er desember min julegave er å tilgi folk i dag hehe, har ikke noen spesielle løsning, men prøv å oppgradere grafikk kort driveren å direct x driveren din. grafikk kort mulig www.ati.no ?? direct x driveren finner du på www.microsoft.com lykke til å GOD JUL til alle sammen MR_T Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dårlig bruk av emnefelt. Les retningslinjene. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg