Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun tekster hele tiden, men vil sjeldent møtes

Anbefalte innlegg

Vi begge tar initiativ til å tekste, og vi flørter en del over meldinger. Vi har alltid noe å skrive om, og har en veldig god tone. Hun skriver alltid lange fine nattameldinger til meg når hun legger seg, og gir meg mye komplimenter for utseendet. Sier at jeg er kjekk, har et fint smil, at hun er så glad hun har blitt kjent med meg etc.

Men når jeg ber henne ut på noe, virker hun ikke interessert. Hun skriver som regel "Kanskje, lover ingenting, vi får se" etc. Ender som regel opp med at hun ikke kan fordi hun må rydde, vaske, har andre planer...

Det går kanskje et par uker mellom hver gang, og vi bor i samme by - ikke langt unna hverandre altså. 

Kunne skjønt at hun var mye opptatt hvis hun gikk på skole eller var i jobb, men hun gjør ingen av delene for øyeblikket.

tl;dr: Hun virker kjempeinteressert i meg på tekstmeldinger, men virker ikke interessert i å møtes.

Anonymous poster hash: 32d43...767
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke vært så konfronterende, men hvis rask avklaring er førstepri, så...

Fullt mulig å stille spørsmålet med en "mildere" tone ja, men vil man ha klare svar er klare spørsmål det beste. Blir hun fornærmet av spørsmålet var hun nok ikke så interessert likevel.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Flere uker med flørting, hyppig teksting, og dere har enda ikke møttes? Vel, det er egentlig på tide å spørre rett ut som toth foreslår. Hvis hun er så interessert som du antyder, så er det rart at hun ikke har tatt mer initiativ

Vi har møttes, men går kanskje et par uker mellom hver gang som jeg skrev i førsteposten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo skummelt å møtes, tryggere på avstand.. Kanskje redd for at du forventer sex etc.. Kanskje dere kan preike litt om forventningene til et møte, en god middag ute på offentlig sted.. Kino, konsert etc.. Så kan du heller hinte til en god middag hjemme hos deg med ett glass rødvin om hun føler seg komfertabel med deg etterpå..  Eller for all del, hennes sted..

Møtes på nøytral grunn med en aktivitet som gjør at dere har det gøy begge to...  Beste måten å komme videre på...

Lenke til kommentar

Flere uker med flørting, hyppig teksting, og dere har enda ikke møttes? Vel, det er egentlig på tide å spørre rett ut som toth foreslår. Hvis hun er så interessert som du antyder, så er det rart at hun ikke har tatt mer initiativ

Vi har møttes, men går kanskje et par uker mellom hver gang som jeg skrev i førsteposten.

Dette skrev du ikke noe om :)

Lenke til kommentar

Dette skrev du ikke noe om :)
Joda, han gjorde det:

Men når jeg ber henne ut på noe, virker hun ikke interessert. Hun skriver som regel "Kanskje, lover ingenting, vi får se" etc. Ender som regel opp med at hun ikke kan fordi hun må rydde, vaske, har andre planer...

Det går kanskje et par uker mellom hver gang, og vi bor i samme by - ikke langt unna hverandre altså.

Endret av toth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...