Beshnak Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hei! Har dere noen anbefalinger på kryptovaluta som jeg kan mine? Prøver å mine litt Bytecoin nå, kjører med 540 KH/s Hash etter jeg overklokket GTX 1080 kortet mitt litt. Har kikket litt på zCash. Har dere noen anbefalinger? Hvilket programmer/pools bruker dere? Lønner det seg å bruke NiceHash? Takker for svar! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Er det ikke mer vanlig å klokke GPU _ned_ ikke _opp_ ? Eller har du gratis strøm der du miner? Hadde heller sett på leie av miners fremfor å klokke opp en enkelt 1080. 1 Lenke til kommentar
Beshnak Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Er det ikke mer vanlig å klokke GPU _ned_ ikke _opp_ ? Eller har du gratis strøm der du miner? Hadde heller sett på leie av miners fremfor å klokke opp en enkelt 1080. Nei vet ikke? Følgte bare en guide på nettet, økte iallefall fra 500 KH/s til 540 KH/s når jeg overklokket. Har ikke gratis strøm, men det kan vell ikke bruke så mye strøm? Lenke til kommentar
karlico Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Av det jeg har sett sparer man ofte mye strøm på å sette ned power controllen uten at det går noe særlig utover ytelsen. Kombiner det med å overklokke kjerne- og minnefrekvensene så har du bedre ytelse og mindre strømbruk 1 Lenke til kommentar
Beshnak Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Ok, den er grei ?? Men noen som har tips om det andre jeg spurte om i starten? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Dersom rommet som PCen står i skal varmes opp har du i praksis "gratis" strøm, da all strømmen som kortet bruker ender opp som varme. Dersom PCen derimot f.eks står i en uoppvarmet bod lønner deg seg å klokke litt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå