flabben Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei! Var så heldig å få en prosjektorklokke til jul i fjor! Problemet er bare at den bråker og når jeg ligger i senga og prøver å sove er det ganske iriterende! [url="http://www.clasohlson.no/images/products/N/hi/A/310963_Xw4.jpg"]http://www.clasohlson.no/images/products/N.../310963_Xw4.jpg[/url] Nå har jeg (desverre) gått drastisk til verks og åpna hele dritten. "Nå lurer han bare på hva han skal gjøre for å få den til å funke stille", kunne en tenke! Men nei! Inne i klokka oppdaget jeg til min store glede at selve prosjektoren var det eget kort med rød og svart strøm ledning og en hvit jeg antok var jording eller noe. Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!? Noen som har denne? som kunne tenke seg å åpne og se? som har det samme problemet? Alle månner drar! Kanskje den kan bli en fet mod til pcen også? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei! Var så heldig å få en prosjektorklokke til jul i fjor! Problemet er bare at den bråker og når jeg ligger i senga og prøver å sove er det ganske iriterende! http://www.clasohlson.no/images/products/N.../310963_Xw4.jpg Nå har jeg (desverre) gått drastisk til verks og åpna hele dritten. "Nå lurer han bare på hva han skal gjøre for å få den til å funke stille", kunne en tenke! Men nei! Inne i klokka oppdaget jeg til min store glede at selve prosjektoren var det eget kort med rød og svart strøm ledning og en hvit jeg antok var jording eller noe. Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!? Noen som har denne? som kunne tenke seg å åpne og se? som har det samme problemet? Alle månner drar! Kanskje den kan bli en fet mod til pcen også? Har samme klokka. Men den bråker ikke i det hele tatt. Hva slags lyd kommer det ut fra den? høytont eller lavtont? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 lavtont, som en slags konstant summing, eller en høytaler som står på litt for høyt på by hu jeg blir gæærn! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hva om det er radioen som står på ?..... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har samme summing, men ikke klokka. "Min" summing kommer fra en shwere transformator, det er kansje samme med deg? Det er ikke lenge før jeg blir gal, kunne laget reality show av dette! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Høres ut som no transformator greier ja. Du burde kansje ikke åpna den, men istedet levert den inn på butikken som garanti/reklamasjon. Hvis du ikke brøt noen forseiling på klokken når du åpna den, kan det hende du fortsatt kan få en ny... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!? F-r-e-d-r-i-k: jeg tipper han får problemer med å levere tilbake ei død klokke for så å forlange ei ny fin ei.. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 når det kommer lyd fra vekkerklokka så skal man liksom stå opp da... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!? F-r-e-d-r-i-k: jeg tipper han får problemer med å levere tilbake ei død klokke for så å forlange ei ny fin ei.. Han kan jo si at den plutselig slokka Bare dekk pent til eventuelle merker som ble laget når du åpna... Bedre å prøve det enn å kaste den i søpla Endret 15. desember 2003 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Inne i klokka oppdaget jeg til min store glede at selve prosjektoren var det eget kort med rød og svart strøm ledning og en hvit jeg antok var jording eller noe. Jeg har nå prøvd meg litt frem, men den er fulstendig død!? rød er somregel 5 eller 12 volt, og svart er somregel jord. tror ikke det er anderledes inne i klokka di. tror kanskje den hvite ledningen var til en slags styring, og du har kobla feil og kanskje brent i filler en IC eller noe. en IC tåler meget lite strøm og brenner fort opp hvis du kobler feil Kanskje den kan bli en fet mod til pcen også? hadde nok vært fett og få stappa den inn et eller annet sted inne i kassa....kanskje vist temp eller noe.... dette minner meg om en som satte en blitzer kjøpt på rabatthuset eller noe slikt noe inne i pc'n...sånne "strålelys" er kule, men kan fort bli irritable på lan. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 lavtont, som en slags konstant summing, eller en høytaler som står på litt for høyt på by hu jeg blir gæærn! kunne prøve å lodde på en motstand eller et pot.meter til høytaleren(e) da hvis det er de(n) som suser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå