Maria Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Sorry, dette er en ganske nytteløs post, men er det flere som har hatt problemer med Bluecom ADSL i dag? Eller er det bare meg og nettverkskortet mitt? Trenger bare noen ja/nei (før jeg setter himmel og jord i bevegelse). [ Denne Melding var redigert av: Maria på 2002-03-02 18:23 ] Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har ikke hat noen problemer nei.... prøv å oprette en ny internett forbindelse, eller reinsateller driveren til nettverkskortet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: Maria skrev (2002-03-02 18:23):Sorry, dette er en ganske nytteløs post, men er det flere som har hatt problemer med Bluecom ADSL i dag? Eller er det bare meg og nettverkskortet mitt?Trenger bare noen ja/nei (før jeg setter himmel og jord i bevegelse).[ Denne Melding var redigert av: Maria på 2002-03-02 18:23 ] Hvilket OS kjører du? Type nettverkskort er det du har problemer? Lenke til kommentar
jason Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Har faktisk hatt et par-tre restarter jeg måtte foreta meg for at jeg skulle få nettverket til å virke. Har virka som om det har "hengt" litt til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå