Isakf Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Noen holderpå å ddoser meg. Noen som vet hvordan man endrer IP? Kundeservice sier jeg må kontakte proff «kundeservice» som koster 20kr i minuttet. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Slå av modemet i 24 timer burde holde. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 >proff kundeservice Hva med å sende de en mail, eller enda bedre - bytt ISP. Telenor er en flau affære. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Proff kundeservice er nok i dette tilfelle snakk om Telenoreksperten. Men for å bytte IP, så bør multimodem være avskrudd i 24t som nevnt over. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 >proff kundeservice Hva med å sende de en mail, eller enda bedre - bytt ISP. Telenor er en flau affære. Flau affære? Da har du ikke testet Nextgentel. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 >proff kundeservice Hva med å sende de en mail, eller enda bedre - bytt ISP. Telenor er en flau affære. Flau affære? Da har du ikke testet Nextgentel. At ett firma klarer å prestere dårligere er ikke et kriterie for at fornevnte ikke er flaut. Telenor overlever ved å ha gode bedriftsavtaler, privatopplegget deres er utdatert og dårlig både for bredbånd og mobil. De er vel for opptatt med å sløse skattepengene i India. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Mulig jeg husker feil, men tror det holder med fire timer. Mulig dette er litt aksesstypeavhengig. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Problemet med å ikke vente lenge nok etter power-off kan vel være at leasen blir fornyet på samme IP-addresse og at en derfor må vente enda lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Hvilke tjenester tilbyr du som må være på Internett. Hvor mange er det som angriper deg? Endret 9. mars 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå