Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Fargerik og flott fasan. Skarpt og fint bilde.med godt utsnitt Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Flott fargerik fugel, Melvin Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Fy fasan for en fargerik fugl. Denne får du nok ikke se her oppe i hvert fall. Vet ikke om det finnes mange av dem her i landet nå, men mener at det ble satt ut fasaner i Norge for ca 50 år siden?Denne har du vel "fanget" på kanariøyene?Skarpt bilde av en fargerik hønsefugl.Mvh.Oddvar Endret 5. mars 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Nydelig ... både foto og modell ? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Fargerik! Jeg gikk forresten forbi Logo Parque i dag hvor jeg antar bildet er tatt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Fargerik! Jeg gikk forresten forbi Logo Parque i dag hvor jeg antar bildet er tatt. Mvh Gunnar Loro Parque er vel riktigere. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Tusen takk for alle kommentarer av fuglen fra Loro Park. Gunnar, du må stikke innom parken, absolutt verd et besøk oppe blant trekronene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg