Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 I nobelkonserten fjernet man ordene 'and no religion too' ifra sangen Imagine. Hvis de skal holde på sånn så skjønner jeg ikke hvorfor de valgte å ha med den sangen i det hele tatt.. de burde sagt at pga de ordene er den uaktuell i konserten, istedet for å endre på sangteksten. Dette er helt hårreisende. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) og det bare fordi artisten "ikke liker teksten"? jesus... edit: du endrer ikke teksten på en sang av det kaliber samme F.... Endret 15. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 De forandret and no religions too til and no divisions too, for ikke å støte fredspris vinneren eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Synes ikke det er sååå rart. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jo, det er det. I fjor når Morderen Jimmi Carter vant fredsprisen forandret de ikke teksten, Carter er troende kristen og snakker engelsk, noe årets fredsprisvinner IKKE gjør. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 I fjor når Morderen Jimmi Carter vant fredsprisen Det marxistiske fraselageret eksister fortsatt ser jeg. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 I fjor når Morderen Jimmi Carter vant fredsprisen Det marxistiske fraselageret eksister fortsatt ser jeg. Jimmy var vel en av de største Pussy'ne USA har hatt som president. Men hans politikk dominerte inflasjonen, og USA sitt forsvar forfalt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jo, det er det. I fjor når Morderen Jimmi Carter vant fredsprisen forandret de ikke teksten, Carter er troende kristen og snakker engelsk, noe årets fredsprisvinner IKKE gjør. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå