Leif Olsson Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 AWACS Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Jeg trodde det var helikopterlandingsplass... Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Har inntrykk av at du er hekta på alt som kan fly. Min mening er at evolusjonsutviklingens flygende skapninger er å foretrekke fremfor slike eksosproduserende flygende militære festninger (det tror jeg faktisk du er enig med meg i). Du burde skaffet deg en drone, da kan du både fly og ta bilder samtidig og de er eldrevet, dvs. ingen forurensing. Jeg har en slik selv. Lurer på om plattformen egentlig er spesiallaget for Donald Trump, så kan han stå der å vifte med armene når han flyr forbi. Dette ble jo bare tull. Du får ha meg unnskyldt. Ha en god og skyfri dag. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Jeg trodde det var helikopterlandingsplass... Ikke bare det, store fugler å Takk før kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Har inntrykk av at du er hekta på alt som kan fly. Min mening er at evolusjonsutviklingens flygende skapninger er å foretrekke fremfor slike eksosproduserende flygende militære festninger (det tror jeg faktisk du er enig med meg i). Du burde skaffet deg en drone, da kan du både fly og ta bilder samtidig og de er eldrevet, dvs. ingen forurensing. Jeg har en slik selv. Lurer på om plattformen egentlig er spesiallaget for Donald Trump, så kan han stå der å vifte med armene når han flyr forbi. Dette ble jo bare tull. Du får ha meg unnskyldt. Ha en god og skyfri dag. Mvh.Oddvar Ja liker fugler, også av heavy metal Sikkert bygd med tanke på Trump, trenger ikke bruke twitter då Ja er en skyfri flott vinterdag I like så til deg, nyd dagen Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg