Redaksjonen. Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Isalger setter verdensrekord: Vokser nesten uten noe lys Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Og dette vil være positivt for verdens energiproduksjon , bl.a. av Hydrogen-energi, for alle nasjoner. "Ny" alge-energi er bedre enn fosil alge-energi for de den ikke henter CO2 fra fortiden. Endret 4. mars 2018 av Fri diskusjon og kunnskap 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Synes det er imponerende bare å høre om hvilke obskure typer undersøkelser man kan komme på å forsøke finne svar utav. Hvem hadde kunne tenke seg at det er alger under isflaten, og det man kan få av svar i fra det. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Sorry off topic, men hvorfor pokker kan jeg ikke angre en like her? Scroller på mobilen, trykker feil og nå sitter jeg her... hva slags teit oppsett er det på dette forumet?! Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Sorry off topic, men hvorfor pokker kan jeg ikke angre en like her? Scroller på mobilen, trykker feil og nå sitter jeg her... hva slags teit oppsett er det på dette forumet?! Det finnes egne fora for slikt: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå