Redaksjonen. Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Tenk deg godt om før du betaler leverandører med aksjer, skriver advokat Erlend Balsvik.Advokatens beste tips: Styr unna de vanligste gründer-fellene Lenke til kommentar
Hans Kotthaus Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg mener at alle de samarbeids- og kompensasjonformer som er nevnt i artikkelen kan fungere forutsatt at menneskene evner å samarbeide over tid. Hvordan mener artikkelforfatteren at en bedrift bør utvikles? Det synes å gå frem av de første avsnittene at både gründer og leverandører bør man kvitte seg meg så rask som mulig, for å ha handlefrihet. Er det et godt råd til angående gründere? Lenke til kommentar
RJWDCMS1 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Takk for kommentar. Her er det ingen fasitsvar, men noen momenter som man bør være seg bevisst. Jeg ser ofte eksempler på at de forholdene jeg nevner skaper vanskeligheter med finansieringen senere. Se for øvrig andre relevante artikler på www.mergerlaw.no Lenke til kommentar
Toro22 Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 For noen kan en model utviklet på Stanford være en mulig kilde til inspirasjon. https://slicingpie.com/learn-slicing-pie-model/ Det juridiske rammeverket er ikke på plass i Norge ennå, (Danmark har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå