QZUZOWR4 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Hollywood Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) 3-4 millioner kr. for en leilighet i Oslo er vel en helt normal pris, det er vel på lønnsnivvået forskjellen helst ligger?Ellers ligner jo ikke trafikkbildet i Mumbai i det hele på ditto i Oslo. Egentlig helt facinerende å se hvor mikset trafikkbildet er her.Beskrivende, stemningsfullt, dekorativt og godt komponert bilde du har lagt ut. Synes din personlige "touch" passergodt inn i denne scenen.Mvh.Oddvar Endret 4. mars 2018 av Moerk 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Flott gatefoto med etterbehandling som passer godt her. 1 Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 En fin og fargerik komposisjon og skildring som er interessant å få se. Legger merke til at her står sola praktisk talt rett over hodet på en, da skyggene befinner seg rett under kjøretøyene. Jeg også observerte da jeg så på bildet i full størrelse at det er et "." (punktum) mellom 2 tallet of 4 tallet på prisen i rupi, på det store skiltet. Her er jo teksten på engelsk, så da er det vel kanskje 2,7 millioner siden punktum blir brukt som desimalpunkt i engelsktalende land, ialle fall USA og Canada osv .. hvis det er tilfelle vil det tilsvare kr 337500,00. Men dette kan du kanskje bekrefte om dette er tilfelle eller ikke i Mumbay, Keshav? Mvh, Jon 1 Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 En fin og fargerik komposisjon og skildring som er interessant å få se. Legger merke til at her står sola praktisk talt rett over hodet på en, da skyggene befinner seg rett under kjøretøyene. Jeg også observerte da jeg så på bildet i full størrelse at det er et "." (punktum) mellom 2 tallet of 4 tallet på prisen i rupi, på det store skiltet. Her er jo teksten på engelsk, så da er det vel kanskje 2,7 millioner siden punktum blir brukt som desimalpunkt i engelsktalende land, ialle fall USA og Canada osv .. hvis det er tilfelle vil det tilsvare kr 337500,00. Men dette kan du kanskje bekrefte om dette er tilfelle eller ikke i Mumbay, Keshav? Mvh, Jon Takker for kommentar Jon. Prisene er slik 1 Lakh er 100 000 100 lakh eller 10 millioner er 1 cror så 2,7 cr blir 27 millioner. Mumbay er kallt " the city of extremes" bade fattigdom og rikdom.mvh Keshav mvh Keshav Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 3-4 millioner kr. for en leilighet i Oslo er vel en helt normal pris, det er vel på lønnsnivvået forskjellen helst ligger? Ellers ligner jo ikke trafikkbildet i Mumbai i det hele på ditto i Oslo. Egentlig helt facinerende å se hvor mikset trafikkbildet er her. Beskrivende, stemningsfullt, dekorativt og godt komponert bilde du har lagt ut. Synes din personlige "touch" passer godt inn i denne scenen. Mvh.Oddvar Takker så mye for tilbakemelding Oddvar. Litt info om priser og om Mumbai er gitt i mitt svar til Jon.mvh Keshav Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Flott gatefoto med etterbehandling som passer godt her. Takker så mye Helene. Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg