Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint lanskapsbilde fra Island. Jeg ville vurdert å kutte over den store skya til venstre for bedre dybde. Skroll bilde opp og se.

mvh Keshav

Takker så mye, ja vurderte kutt men ville ha luft over røyken som kom opp. Derfor valgte jeg å kutte minimalt.

Lenke til kommentar

Lekre sjokoladbrune sjatteringer i et vakkert men for oss helt uvant landskap. Synes til og med at de gule vegmarkørene pyntet opp i bildet. Helt merkelig med disse damputslippene som det tydeligvis kryr av rundt omkring.

Man burde kanskje spandere på seg en Islandsferie en gang.

Er ikke helt uenig med Keshav når det gjelder kutt i himmelen, men er selv litt for glad i himmel til å definitivt ta parti for noen av dere.

Det jeg savner er noen flere pixler, sånn omtrent på nivvå med ditt forrige bilde.
Mvh.Oddvar

Endret av Moerk
Lenke til kommentar

Lekre sjokoladbrune sjatteringer i et vakkert men for oss helt uvant landskap. Synes til og med at de gule vegmarkørene pyntet opp i bildet. Helt merkelig med disse damputslippene som det tydeligvis kryr av rundt omkring.

Man burde kanskje spandere på seg en Islandsferie en gang.

Er ikke helt uenig med Keshav når det gjelder kutt i himmelen, men er selv litt for glad i himmel til å definitivt ta parti for noen av dere.

Det jeg savner er noen flere pixler, sånn omtrent på nivvå med ditt forrige bilde.

Mvh.Oddvar

Takker for kommentar. Er nok noe sta og vrang. Men å kutte her ødelegges bilde i mine øyne. Kutte røken som er vei opp! Hele bildet er det jo himmelen som med på å gjøre stort. Kan ikke være enig med dere her. Ja skal prøve med litt flere pixler Oddvar. Er litt gjerrig på pixler.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Keshav om kutt i himmelen, men det er jo smak og behag det. Også litt forstyrrende med den hvite vegmarkeringen helt nede i venstre hjørne.

Ellers et flott og fascinerende skue. :D

Takker Helene, enig med det hvite på asfalten Burde klonet det vekk. Kutt i himmelen , totalt uenig med dere alle som mener det. Sta og vrang.Men deilig å få kritikk og ikke bare "flott bilde" Det er det som gjør at vi kommer litt lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...