Fredrik N. Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 blodmåne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Flott nattbilde med fine farger. Hvor er dette ? mvh Keshav Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Ja enig der, flott nattbilde Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) At du oppholder deg på en annen breddegrad enn den kameraet er innstilt på er ganske sikkert.I nærheten av Manilla, kanskje? Der pleier månen å se slik ut.I hvert fall et nattebilde med ei spesiell stemning.Godt gjort å få såpass skarpt håndholdt bilde medså lang lukkertid. Hadde kanskje vært umulig å få dette til på en sen lørdagskveld?Mvh.Oddvar Endret 4. mars 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Takker dere for kommentarer. Bildet er tatt i Silang, ca 2 mil sør for Manila. Og hvordan kunne du se det, Moerk? Magisk måneskinm var det ihvertfall! Klokka på kamera var innstilt på norsk tid. Det er 7 timers tidsforskjell. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Stemningsfullt og flott bilde Fredrik. Meget bra! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Takker dere for kommentarer. Bildet er tatt i Silang, ca 2 mil sør for Manila. Og hvordan kunne du se det, Moerk? Magisk måneskinm var det ihvertfall! Klokka på kamera var innstilt på norsk tid. Det er 7 timers tidsforskjell. Mvh Fredrik Det får være min hemmelighet . . Ellers må du gjerne titulere meg med Oddvar - om du vil. Ok, da jeg så dette bildet fra deg, kom jeg på at jeg ikke har sett bilder fra deg på lenge. Måtte sjekke hvor lenge siden .. joda like før jul - og da med et bilde fra Filippinene. Ut fra dette sjanset jeg på Manila. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2018 Takker igjen for tilbakemeldinger!! Var en flott opplevelse dette, som jeg nok aldri vil oppleve igjen. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg