Gå til innhold

tv bilde på pc og pc bilde tv hjelp

serok

Anbefalte innlegg

er det noen som kan gi meg litt starthjelp på hvordan jeg skall koble skjermkor osv..

på kabelen jeg setter i korte er det 2 store runde kontakter en gul og en svart er ikke sikker på hva de heter.

så er det to litt mindre (phono kontakter) også gul og svart.

kjøpte meg en ledning hos spaceworld som er til bruken.

den skal både sende og ta i mot signal. minner litt om gamle din kontakt bare mindre og med 4 pinner.

har koblet til men får ikke noe bilde oen steds.

lasta ned tvtool 6 finner ikke ut noe lurt noen som kan forklare litt.

har ikke gjor noe slikt før.

på forhånd takk...

og til gaiward tak for bruksanvisningen som ikke var med....:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm,du har altså en s-video og en composit,d er alt du trenger.kjøp en scart over gang på clas ohlson og prøv med svideo kontakten først (koble den med 4 pins fra skjerm kort i scart kontakten og så i tv'n,hvis du får sort hvitt prøv med den sorte og gule fra skjerkort og over i scart overgangen inn til tv'n)hvis ikke d går prøver du med begge på 1 gang.Husk scart overgang som har både composit og s-video inn.(itilleg til audio left /right)Håper dette hjelper litt

Lenke til kommentar

problemet er at det ikke blir noe bilde.

har composit utgang på tv ..

men det er 2 composit utganger på skjermkorte en gul og en svart

gul = bilde

svart=lyd?

kan noen forklare litt i rund programmer kobling osv ..

noen hint?

Lenke til kommentar

ok,koble compositen til tv(fra skjerm-kortet)skru på kanal 0(AV eller noe sånt på fjern kontrollen)

Lyden må du koble fra lyd-kortet ditt med en mini-jack som går over i phono left og right og så inn i tv.Hvis du ikke hat phono tilkobling i tv ,må du ha scart over gang.Skal love deg jeg stresset med mitt radeon ,når jeg skulle ha d til tv,men ALT løser seg til slutt.PS:det er viktig at tv står på riktig kanal!!!AV eller kanal 0!(video kanalen på tv'n)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-02 20:37, zexs skrev:

Gf2ti (gainward 450) gpu:285 minne:496

Cpu: opplåst, satte den bare til 1,3ghz i bios med 133hz.. volt:1,85 48C ved full load, 39 idle..

vilke innstilinger i bios bruker du for å få til 1,3G stabilt..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...